2010. július 28., szerda

2010 07 27

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 27:
A régi konfliktusok helyei új megoldásokat igényelnek, de azt cselekszem, hogy kegyelemmel tudj áthaladni ezeken, ha elhatározod, hogy megbocsátasz minden sérelmet, akár régieket, akár újakat. Nem annak van az ideje, hogy felháborodj, vagy hogy újra felhozz régi nehezteléseket. Hallottad, hogy megmondták, hogy a szelíd válasz elfordítja a haragot, és ez valóban így igaz. Én az irgalom Istene vagyok, és irgalmas vagyok az irgalmasokhoz, mondja az Úr.

Zsoltár 18:25-29 És megfizetett nékem az Úr az én igazságom szerint; kezeim tisztasága szerint, a mi szemei előtt van. Az irgalmashoz irgalmas vagy: a tökéleteshez tökéletes vagy. A tisztával tiszta vagy; s a visszáshoz visszás vagy. Mert te megtartod a nyomorult népet, és a kevély szemeket megalázod; Mert te gyujtod meg az én szövétnekemet; az Úr az én Istenem megvilágosítja az én sötétségemet.