2010. július 20., kedd

2010 07 20

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 20:

Egyfolytában ezeket a szavakat hallottam a szellememben: "egy új csoport újonc katona". És ezt mondta az Úr: Én vagyok az Úr Seregének a Parancsnoka, és Én besorozom azokat, akiknek a szíve azon van, hogy szolgáljanak, és hogy harcoljanak az ellenség erői ellen, amelyek egybegyűltek a Magasságos királysága ellen. Ti vagytok az Én csatabárdjaim és az Én hadifegyvereim, és Én ki foglak képezni titeket arra, hogy megszerezzétek a győzelmet az Én Igém éles kardja által, mondja az Úr. Az újonc katonáknak szóló behívóparancs kiment, de a döntés a tiétek, hogy lesz-e belőletek egy állandó haderő a gonosz ellen.

Jeremiás 51:20 Ti vagytok az Én csatabárdom és hadiszerszámaim: mert veletek töröm darabokra a nemzetet; veletek rombolok le királyságokat.