2010. július 12., hétfő

2010 07 12

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 július 12:

Íme, azt mondom neked, hogy egy új dolgot fogok cselekedni, mondja az Úr. Én vagyok a te táblatörlőd, és Én vagyok az, aki letörli az elméd táblájáról azokat, amik visszatartanak. Én vagyok az, aki letörlöm a táblát, hogy egy új kezdetet adjnak neked, egy új napot, és egy új időt amelyben élj. Én vagyok az, aki egyetlen kézcsapással el tudom távolítani azokat az akadályokat, amik megkötnek és fogva tartanak. Én vagyok az, aki megtisztítalak a múlt problémáitól. És amikor a tábla tiszta lesz, és az ártalmas dolgok el lettek tűntetve, Én írok neked egy új kezdetet; egy új napot neked; egy új próféciát neked; egy új kijelentést neked. És annak a hajnalán és a kinyilatkoztatásakor, amit megírtam felőled, egy új teremtés leszel; egy új élőlény Krisztus Jézusban, egy új életélménnyel, egy új céllal és egy új sorssal. Kivettelek téged az ördög kezéből, és behelyeztelek az Én királyságomba, és átvittelek a dicsőség ama helyére, hogy az életed be legyen töltve az Én jelenlétemmel és az Én dicsőségemmel. A könyv, amit személyesen neked írtam, meg fog változtatni és át fog formálni téged. Figyeld ahogy beavatkozom az életedbe, amikor a fény előtör, és mint valami apró fénykitörések a szellemi atmoszférádban, hirtelen változást fognak hozni. Amikor ez megtörténik, akkor tudd meg, hogy ott vagyok; tudd meg, hogy abban a pillanatban eljöttem hogy megérintselek és kijelentsem neked azt, amit meg szeretnél tudni, és hogy megszabadítsalak attól, amit az ellenség hoz ellened. Hát figyeld és várd a fényt, mert az tele van dicsőséggel, mondja a Dicsőség Ura.

APRÓ JELEK EGYLÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 12:

Az Úr kedves jelenlétében éreztem, hogy Magához vonz bennünket, hogy egy komolyabb kapcsolatot tudjunk kialakítani Vele. Arra készül, hogy magasabbra és mélyebbre vezessen bennünket annak a megértésében, hogy mit cselekszik Ő bennünk, körülöttünk, és általunk. Olyan helyeket keres, ahol többre vágynak Őbelőle, amelyeket betölthet.

Filippi 1:6 legyetek bizakodóak ebben a dologban, hogy Ő, aki elkezdett egy jó munkát bennetek, el is fogja végezni Jézus Krisztus napjáig.