2010. július 26., hétfő

2010 07 26

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 július 26:
Jöjjetek magasabbra és mélyebbre. Jöjjetek teljes sietséggel. Mert Én kijelentem nektek azoknak a dolgoknak a kijelentését, amelyek szabaddá tesznek titeket. Ez a kijelentés meg fogja határozni a természeteteket és a jellemeteket, és megtudjátok, kik vagytok ti Énbennem, és ki vagyok Én bennetek. Ti oszlop vagytok az Én dicsőséges egyházamban. Vajon nem áldom meg az Én egyházamat?; vajon nem tisztítom meg az Én egyházamat?; vajon nem szólok az Én egyházamhoz? Emlékezzetek meg arról, hogy kik vagytok ti, ezen a napon, mondja az Úr, mert Én arra hívtalak el, hogy királyok és papok legyetek, egy szent nemzet. Azok számára, akik válaszolnak a hívásra, és megnyitják az ajtót, bejövök és úgy foglalom el a helyemet, hogy szóljak hozzátok és megnyissam a szemeiteket a látásra, hogy láthassátok, tudhassátok és érthessétek azokat a dolgokat, amik ebben az időszakban következnek. Mert azt mondom, hogy az idő valóban rövid. Ébresszétek fel magatokat, mint aki egy mély álomból ébredt fel. Ismerlek titeket; nem vagytok elrejtve előlem. Nagyon jól ismerlek titeket. Sőt Én még annál is jobban ismerlek titeket, mint amennyire ti ismeritek magatokat. Hát keljetek fel, jöjjetek a fénybe. Keljetek fel, jöjjetek a dicsőségbe. Keljetek fel, és engedjétek, hogy a kenetem előtörjön a szellemetekben, mert bizonnyal ez fogja kijelenteni a rejtett dolgokat. Forduljatok el a csüggedéstől, a kárhoztatástól, a félelemtől, és azoktól a dolgoktól, amiket az ellenség hoz ellenetek. Forduljatok el, mondom, és szilárdítsátok meg magatokat ezen a napon egy fordulóponton; egy olyan ponton, amelyen Hozzám fordultok teljes szívvel, teljes bizonyossággal, teljes hittel abban, hogy Én elvégzem a munkámat bennetek. Én teljességre viszem azt a munkát, amit elkezdtem bennetek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 26:
Embereket láttam, akik megváltoztatták a pozíciójukat. Majd a Jóel 2. fejezetére gondoltam, ahol mindenki alakzatban menetel. Majd hallottam, hogy az Úr azt mondta, hogy ez az újrapozícionálás Királysági győzelmet fog hozni.
Jóel 2:7 Úgy futnak, mint a hősök, úgy másszák a falat, mint a harcosok; mindegyik alakzatban menetel, és nem bontják meg soraikat. Nem lökdösik egymást; mindegyikük a saját oszlopában menetel. Habár a fegyverek között törnek előre, nem vágják le őket.