2010. április 25., vasárnap

Ítélet és áldás (2010 04 24)

2010 április 24

MARY ELLEN GILLILAND
Silverthorne, Colorado 80498
www.comingofhisglory.com

Ítélet és áldás

Higgyetek Bennem, a természetemben és a karakteremben, mert ami most közeledik, az alapján úgy fog tűnni, mintha gonosz Isten lennék. Legyetek a kegyelmem és a jóságos természetem tanúbizonyságai. Ismertessétek meg az útjaimat a népekkel. Mutassátok be a szívemet, amelyet ti ismertek, a keresőknek. Mert a megígért ítélet jön a földre, viszont az áldás is, az igazi kárpótlás az Én népem számára, akik szeretnek Engem és ragaszkodnak Hozzám hitben, minden reménytelen körülményük ellenére is. Meg lettek próbálva a próbáik által, és igaznak és Hozzám hűségesnek mutatkoztak.

Ezen felül, most egy különleges áldást jelentek be: a gyógyulás fog kezdeni kiáradni. Sérült érzelmek gyógyulása, a bénák gyógyulása, megsérült testek gyógyulása, krónikus, sőt halálos betegségek gyógyulása. Csodákat fogtok látni, mindezt azért, mert Isten bemutatja az Ő hűségét és jóságát a hűséges nép számára.

Noha a szomszédaitokat gyötrődni látjátok majd. Tegyétek meg, amit tudtok, mondom nektek, tegyétek meg, amit tudtok, és adjátok meg, amit meg tudtok adni. De ne gyászoljatok és ne vegyétek magatokra az ő gyötrelmüket, mert az én ítéletem igazságot hoz, és Én azért fenyítek, hogy gyógyítsak. Ne siránkozással nézzétek a körülöttetek levő világot. Ne öntsétek Elém a panaszkodásotokat, és ne imádkozzatok azért, hogy fordítsam el az ítéletemet. Vegyétek át szabadon az áldásotokat, és hadd legyen Isten az Isten, aki megteszi, amit meg kell tennie.