2010. április 5., hétfő

2010 04 05

A TROMBITA, Bill Burns - 2010 április 5:

Ez az Én akaratom, mondja az Úr: Azért jöttem, hogy bevigyelek a királyságomba, ami örökkévaló királyság. Azért jöttem, hogy elhelyezzelek; hogy vezesselek és irányítsalak. Kövess Engem, és Én elhozom a királyság áldását az életedbe. Mert nem csak az üdvösség élményébe viszlek bele, hanem bemerítelek a Szentséges Szellem erejébe is. Kijelentem magam neked, és gondoskodom rólad. Ezek teljes mértékben igazak, ezért azt mondom neked, hogy higgy, és meg fogod kapni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns - 2010 április 5:

Az események új ciklusába kezdesz. Ahogy a föld is úgy van tervezve, hogy ciklusokon és évszakos időszakokon menjen át, úgy te is. Az az időszak, amibe most lépsz be, lényegében párhuzamos és hasonló lesz ahhoz, amit 2001-ben éltél át. Most viszont már nagyobb bölcsességed és szellemi érettséged van, amik segíteni fognak az utadon. Legyél készen az új napra, és a hatványozott növekedés új idejére, mondja az Úr.

1Mózes 8:22 "Míg a föld meglesz, a vetés és aratás, hideg és meleg, tél és nyár, nappal és éjszaka sem szűnik meg."