2010. április 12., hétfő

2010 04 12

A TROMBITA, Bill Burns - 2010 április 12:

Itt a nagy átkelés ideje, hát ne várj tovább. Kelj fel és indulj el. Menj az örökséged lakhelyére. Menj sietséggel, Én népem, és menjetek teljes sebességgel, fussatok és ne sétáljatok. Végigsétáltál a pusztán, de most már futni fogsz az ígéretbe. Fuss át az országon; fuss hittel. Kelj fel sasszárnyakon, és nem fogsz megfáradni. Mert Én, a dicsőség Ura, azért jöttem, hogy hordozzalak. Azért jöttem, hogy biztosítsam a szelet, ami felhajt, és azért jöttem, hogy a kenetem esőjét hozzam rád. Mert amikor ezek a dolgok eljönnek hozzád, és amikor elérnek téged, valóban lesz egy kiáltásod; valóban kinyilvánítod a győzelmet; azt fogod mondani: nem tudtam, de az Úr az én Istenem velem volt egész úton. Most már látnak a szemeim; most már tud hinni a szívem; most már győzelemről győzelemre fogok menni.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns - 2010 április 12:

A vigyázás, várakozás és figyelés idejében voltál eddig. Megbízhatónak találtattál aban, hogy nyugodt és csendes legyél amíg meghallod a hangomat és megkülönbözteted a vezetésemet. Most elő fogsz törni és gyorsan fogsz haladni, hogy betöltsd az Én céljaimat a Szellemem útmutatásában. Ne habozz a következő lépés megtételében, mert Én veled vagyok, hogy megmutassam az Én dicsőségemet, mondja az Úr.

2 Mózes 40:34 Akkor a felhő befedte a találkozás sátrát, és az ÚR dicsősége betöltötte a sátrat.