2016. április 11., hétfő

Prófécia, 2016. április 11.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. április 11.

A TROMBITA, BILL BURNS: 

Hallottátok a szavamat, Én népem? Az Én legnagyobb és legkomolyabb vágyam az, hogy elkezdjetek még magasabbra felmászni ebben az időszakban, hogy a hitetek még jobban megnövekedjen és hogy a jelenlétem földi megnyilvánulása legyetek. Ne feledjétek, hogy ti vagytok az a generáció, amelynek hordoznia kell ezeknek a napoknak a fáklyáját -- egy olyan generáció, amelynek az Én Kiályságom fényét kell elhoznia. Mert körülöttetek mindenfelé halált és pusztulást fogtok látni. Ebben a világban túláradó a képmutatás, de ti a hit népe vagytok. Kezdjétek el most a hittel teljes életet élni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Figyeljetek! Halljátok meg a hangomat, ahogy hív, hogy jöjjetek fel ide! Emelkedjetek ki a világi és a testi foglalatosságból, hogy azokra a dolgokra koncentráljatok, amelyek az egész örökkévalóságra nézve lesznek hatással rátok. Azzal foglalatoskodjatok, hogy megszilárduljon bennetek az Én jellemem és természetem, valamint az Én képmásom, mondja az Úr. Én segítek megtenni ezt, de fel kell jönnötök. Ézsaiás 60:1 Kelj fel, tündökölj, mert eljött világosságod, és az Úr dicsősége felragyogott fölötted!