2015. március 27., péntek

Prófécia 2015. március 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. március 27.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A szellemi érettség olyan szintjére foglak eljuttatni téged, amit eddig még nem értél el, hogyha hajlandó leszel elhagyni a gyerekes viselkedést. Ahogy erre hajlandó leszel, Én fel fogom hívni a figyelmedet azokra a pillanatokra, amikor nyűgösködsz -- azokra a helyzetekre, amikor nem értelmesen és nem ésszerűen viselkedsz. Meg fogom mutatni, hogy mikor vagy naiv gondolkodású és énközpontú, hogy észrevedd az éretlenséget, megváltozzon a szíved, és egy jobb magatartásformát fejlessz ki magadban, mondja az Úr. A döntés a tiéd.

1 Korinthus 13:11 Amikor gyermek voltam, úgy beszéltem, mint egy gyermek, úgy gondolkodtam mint egy gyermek, úgy vélekedtem mint egy gyermek; de amikor férfiúvá lettem, elhagytam a gyermekhez illő dolgokat.