2015. március 23., hétfő

Gyönyörű helyek várnak rátok!!

Lana Vawser:
Gyönyörű helyek várnak rátok!!
2015-03-23


Nemrég a Zsoltárok 16:6 verse égett a szívemben:

"Részemet gyönyörű helyen jelölted ki, milyen szép örökség jutott nekem!"

Sok mozgolódás és harc folyt Krisztus testében a mostani időszakban. Megerőltető időszak volt, amit néha úgy éreztek, hogy már nem bírnak tovább elviselni.

MEGERŐLTETÉS

Sokakat láttam ebben a megerőltető időszakban, és különösen az elmúlt néhány hét során, hogy a lehető legnagyobb mértékben viselték a megerőltetést, de amíg ez a megerőltető időszak tartott, egy pezsgő izgatottság is volt bennük, mintha a gyomruk mélyén pillangók repdestek volna, ahogy mennyei várakozással néztek elébe annak, ami most készül előjönni.

TÁGULÓ SZÍVEK

Ahogy ez a megerőltetés folyt, azt láttam, hogy KITÁGULTAK A SZÍVEK. A szívek EGYRE NAGYOBBÁ VÁLTAK. Pontosan abban a pillanatban, amikor Isten népe közül sokan úgy érezték, hogy már nem bírják tovább a megerőltetést, és már tanácstalanok voltak ebben a megerőltetésben, akkor elragadtattam a leggyönyörűbb ebédlő terembe, amit valaha láttam. Egy gyönyörű kandalló, gyertyák a kandalló párkányán, és az egész teremben FÉNYKÉPEK voltak Isten népének a tagjairól, mosolygó arcképekkel. A kandalló párkánya a kandallótól kezdődően KÖRBEÉRT AZ EGÉSZ TERMEN. Ahogy végignéztem a mennyezet és a padló között, mindenhol polcok voltak, és rajtuk TÖBB MILLIÓ ezekből a fényképekből. A szeretet és öröm érzése vett körül, ahogy átéreztem egy büszke szülő izgatottságát és érzéseit. Olyan volt, mint amikor meglátogatsz valakit, és mindenhol a gyermekeik fényképeit látod, és NAGYON lelkesen mesélnek a gyermekeikről, hogy milyenek, fényképeket mutatnak róluk, és dicsekednek a gyermekeik szépségével. Ez az érzés vett körül itt is.

"VACSORÁZZATOK VELEM"

Akkor a terem közepére néztem, ahol megláttam a leghosszabb és legnagyobb étkezőasztalt, amit valaha láttam, mellette pompás, fából készült, polírozott székek voltak, arany szegéllyel, és a legdíszesebb étkészletek voltak a terítékhez. Az asztalon az üvegpoharak úgy csillogtak, mint a gyémánt, az asztal közepén pedig a LEGPOMPÁSABB ÉTELEK voltak, amit egész életemben valaha láttam. Mindenféle étel volt a tálakon, és gyümölcs... Ennyi gyümölcsös tálat még soha nem láttam.

Akkor megláttam az Atyát, és azt, ahogy belépett az ebédlő terembe. Annyira gyönyörű volt, az öröm, a békesség és a szépség, ami belőle áradt, leírhatatlan volt.

"Ünnepi vacsorát készítettem az Én gyönyörű, szívből szeretett gyermekeimnek. Kitágítottam a szíveiket, hogy nagyobb kijelentést vegyenek át Rólam, és MEGISMERJÉK a szeretetemet, mint az ő jó, mennyei Apukájuk szeretetét."

A Belőle kisugárzó szeretet rendkívül dicsőséges volt!

"Itt az ideje, hogy ünnepi vacsorán vegyenek részt, és meglássák, hogy gyönyörű helyen kerül kijelölésre az ő részük. Itt az ideje, hogy továbblépjenek az örökségükbe, ami az Én dicsőséges Fiam engesztelő áldozatával lett megvásárolva nekik."

Felemeltem a kezeimet imádattal, és dicséretet mondtam Neki, az Ő leírhatatlan szépségéért és jóságáért. Kicsattanó örömmel nevettem, és a hála könnyeit ontva sírtam egy időben. Szemeimet behunytam, ahogy a szépségében gyönyörködtem.

Amikor kinyitottam a szememet, megláttam Jézust az ajtóban. Szmokingba volt öltözve, és azok a szemek, a kék szemei, annyira gyönyörűek, annyira békések voltak, ugyanakkor tüzet is láttam a szemeiben. A szeretet tüzét, az Ő népéért égő tüzet.

Elkezdte bevezetni a népét, egyesével, és látni lehetett az életükben történt megerőltetéseket. Egyesek megfáradtak voltak, mások csüggedtek, némelyek viszont sugároztak az örömtől és az izgatottságtól, de MINDANNYIUKNAK HATALMAS szíve volt.

Mindegyiküket ehhez a pompás étkező asztalhoz ültette, és Ő is leült velük, majd megszólalt azon a szép hangján:

"FOGJATOK NEKI AZ ÜNNEPI VACSORÁNAK!"

Ahogy Isten népe az ünnepi vacsorát ette, mindegyiküknek megtelt a szíve. Mély, bensőséges kapcsolatban voltak vele, miközben fogyasztották a vacsorát, ettek a tálakról, és nevetés és öröm volt, és rendkívül nagy békesség, és a Vele való EGYSÉG.

Miközben ettek, mintha látni lehetett volna, hogy mit "helyeznek" a szívükbe. Vacsorázás közben a szívük megtelt az Ő jelleméről szóló MÉLY kijelentésekkel. Azt láttam, hogy olyan szavak töltik meg a szíveiket, mint például "Ő HŰSÉGES", és az Ő hűségéről szóló kijelentés kirobbant a szívükben. "Ő MINDIG JÓ", és az Ő jóságáról szóló kijelentés töltötte meg a szívüket. "Ő MEGBÍZHATÓ", és az Ő megbízhatóságáról szóló kijelentés töltötte meg a szívüket. "Ő GONDVISELŐ", és az Ő GONDVISELŐ mivoltáról szóló kijelentés töltötte meg a szívüket.

Ezután azt vettem észre, hogy mindegyikük tányérján volt egy arany papírtekercs, szalaggal átkötve, és az volt ráírva, hogy csak akkor nyissák ki, amikor Jézus meghívja őket a következő "helyre".

KAPCSOLATOK GYÓGYULÁSA

Ezen az ünnepi vacsorán a lehető legnagyobb ajándékot kapták: ŐT MAGÁT! Nagyon mély bensőségességet éltek át. Majd megláttam valamit, ami ebből a mély bensőségességből indult el. Az asztal két oldalán Isten népében egyes emberek között hirtelen téglafalakat láttam meg. Akadályokat a kapcsolatokban, megromlott kapcsolatokat. Viszont ahogy az ünnepi vacsorát ette Isten népe, és megtelt a szívük, azt láttam, hogy kinyújtották a kezeiket, és elkezdték lebontani a téglákat. Nem voltak malterral összeragasztva. Miután eltávolították a téglákat, azt láttam, hogy átnyúlnak az asztalon a túloldalon ülők felé, és megfogják egymás kezét. A kapcsolatok helyreállása és gyógyulása történt, és egység alakult ki, innen a bensőséges kapcsolat és ünnepi vacsorázás helyéről kiindulva.

BEGYÓGYULÓ SEBEK

Az Isten népének a tagjainak a testén levő sebek folyamatosan gyógyultak, miközben ettek. Gyógyulások történtek. Szellemi, érzelmi, mentális, fizikai szinten, ahogy megfürödtek az Atya dicsőséges szeretetében.

GYÖNYÖRŰ HELYEK LETTEK KIJELÖLVE

Ahogy Isten népe vacsorázott és vacsorázott, megláttam, ahogy Jézus feláll, és egyenként meghívja a népét, hogy menjenek ki, és vigyék magukkal az "arany papírtekercset".

Kivitte őket a leggyönyörűbb kertbe. A legpompásabb rózsák voltak ott, és sokféle színes virág, a kert közepén pedig egy vízesés. Annyira gyönyörű volt ez a hely! Nagyon nyugodt hely volt.

Ahogy kitekerték a papírt Jézus kérésére, egy meghívót láttak, de a meghívó dátuma a mai nap volt, és arra szólt, hogy lépjenek be abba az időszakba, amikor "MEGLÁTJÁK" a "TERMÉSZETES VILÁGBAN", hogy gyönyörű helyeken jelölik ki a részüket.

Az volt az érzésem, hogy a meghívó alján a visszajelzés kérése úgy szólt, hogy BÍZZANAK BENNE. Ahogy rápillantottak a meghívójukra, azt érzékeltem, hogy gondolatok keringenek az elméjükben. Ez tényleg "igaz"? Nem "túl szép, hogy igaz legyen"? Megint csalódni fogok? De ahhoz, hogy elfogadják ezt a meghívást, egy mélyebb bizalom és önátadás volt szükséges.

Ezek a gondolatok korábban komoly gyötrelmet és lenyomottságot okoztak volna bennük, de most az ÜNNEPI VACSORA hatására teljes szívből elfogadták ezt. Láttam, hogy megfognak egy arany tollat, és aláírják a nevüket a meghívó alján. Visszaadták a meghívót Jézus kezébe, és láttam, ahogy Ő MEGCSÓKOLJA a meghívót, ami hirtelen le lett pecsételve, majd behelyezte a zakója belsejébe, és tudtam, hogy ezzel a szívébe került.

Ezután Jézus egy másik borítékot adott át nekik, és ahogy kinyitották, és kivették a papírt, egy térképet találtak, de ez a térkép igehelyekből állt.

"Ezek a nektek szóló ígéreteim közül vannak, és ezek azok a területek, ahol most beléptek annak a MEGLÁTÁSÁBA, ahogy a részeteket gyönyörű helyeken jelölöm ki nektek.

Rengeteg örömkönny és izgatottság volt látható.

"Írjátok ezeket a szíveitekre, elmélkedjetek az ígéreteimen éjjel-nappal. Örökkévaló szeretettel szeretlek titeket, és meg fogjátok látni az Én szeretetem és nektek adott kedvezésem isteni csókjainak a sokaságát, ahogy mélyebben beléptek az örökségetekbe, ami már a tiétek."

Ahogy a szívükre helyezték a levelet, a levél eltűnt, viszont az ígéretek "térképe" ráégett a szívükre.

"Ne felejtsetek el elmélkedni ezeken az igéken! Ne felejtsétek el a nektek szóló ígéreteimet!"

Hirtelen egy kétszárnyú ajtó jelent meg előttük, és amint odaléptek, az ajtók SZÉLESRE TÁRULTAK, és egy rendkívül dicsőséges ígéret földje tárult eléjük. Tejjel és mézzel folyó hegyek, ameddig a szemük LÁTOTT.

"Gyönyörű helyek várnak rátok"

Jézus velük együtt ment be az ajtón erre az új földre, és izgatottság töltötte meg a szívüket, hogy új kalandokat fognak megélni Vele, és örömkönnyek ömlöttek a szemeikből.

"Éppen erre az időre. Ez az, amit egész életemben vártam. Minden Dicsőség a tiéd, Jézus! KÖSZÖNÖM! Szeretlek! KÖSZÖNÖM!" ezeket énekelték a szívükből, miközben bementek.

Hirtelen minden megerőltetésnek, megfeszítésnek és küzdelemnek meglátszott az értelme.

Ebben az időszakban vagyunk most.

Ez a meghívó került most Isten népe elé.

Rajtunk áll, hogy elfogadjuk-e, vagy sem. Ára van. Azt az árat kell fizetni cserébe, hogy "mélyebbre hajtjuk magunkat" a bensőséges kapcsolatban és az önmagunk átadásában, de ó, milyen dicsőséges szabadság és öröm, és Apu szeretetének a megismerése vár ránk! Az új kalandok többé már nem a láthatáron vannak, hanem most már ITT vannak.

Jézus meg akarja mutatni az Ő ígéreteinek a TÉRKÉPÉT, ahogy ezek MEGLÁTSZANAK az életedben, és azt, ahogy ezek az ígéretek gyönyörű helyeken KIJELÖLIK A RÉSZEDET. Többé már nem azt fogod látni, hogy az ellenség elvesz és elvesz tőled, miközben levetted a tekintetedet az Ő szépségéről és hűségéről, a nehézségek és a csüggedés hatására.

Itt az idő, hogy belépj...

A meghívó előtted van...

"Gyere, és egyél Velem az ünnepi vacsorából, az Én bensőséges étkező termemben"...

Az egész ÉLETEDET MEG FOGJA VÁLTOZTATNI!

**********