2013. szeptember 26., csütörtök

Serkenj föl Debóra!

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet

"SERKENJ FÖL DEBÓRA"

Három héttel ezelőtt volt egy álmom: miközben a Bibliámat olvastam, egy nagy méhraj röpködött a szombámban, nagyméretű, világos színű sárga-fekete poszméhek voltak. Amikor felébredtem, először úgy értelmeztem ezt az álmot, hogy a méhek a szellemi hadviselést jelképezik, de ahogy utánanéztem, az Úr ezzel teljesen ellentétes dolgot jelentett ki. A Bírák könyvében szereplő Debóra prófétanő neve azt jelenti, hogy "méh" (a rovar, nem a női test része - a ford.) Az Úr azt is megmutatta, hogy a méz a kijelentéseket jelképezi. Azóta, amióta ezt álmodtam, több próféciát is hallottam a méhekről és a mézről. Ezt a kijelentést kaptam a Szent Szellemtől azokra a Debórákra, akik most kelnek föl.

Az Úr azt mondja, Debórákat emelek föl, akik vezetők lesznek a következendő napokban. Az Én hangommá válnak, ahogy elviszik az Én prófétai szavamat a nemzetekhez. Amint átadják az Én szavamat, olyan lesz, mint a méz, kijelentést fog hozni. Igazságos bírák lesznek azon a földön, és az erkölcs szavát fogják elvinni a nemzetekhez. Nagy hatalommal fognak tevékenykedni, és jelek fogják követni őket. Ahogy kiszabadítják a foglyokat, az a bűn megítélését és átváltozást fog magával hozni. Ahogy egyre sötétebbek lesznek a napok, vigasztalást hoznak a többieknek, azzal, hogy tejet osztanak és mézet visznek. Fordulatot hoznak az atmoszférába, ahová csak mennek, és ahogy dicsőítenek, az erősségek leomlanak. Arra fognak tanítani másokat, hogy hogyan járjanak, hogyan hadakozzanak, és hogyan álljanak ellene a kísértésnek. Útmutatást adnak azoknak, akik engednek az Én igémnek, és intést azoknak, akik lázadnak. A szemeik tiszták, mert nem fertőzte meg semmilyen tisztátalan kép.

Ezeket a nőket nem fogják többé lebecsülni és megvetni, mint vezetőket. Nem fogja többé elhallgattatni őket az egyház vagy a média, mert Én helyeztem rájuk a kenetemet, és az Én hatalmam van bennük. Ne utasítsátok vissza őket, ugyanis kétélű kardot hordanak maguknál, amivel leválasztják az emberi vallásos hagyományokat az Én igém igazságáról. Világosan megkülönböztetik a hiteles prófétai szót, és feltárják azt, ami megtévesztés és hamisítvány. Ezek a Debórák felkelnek, és legyőzik a rabszolgahajcsárokat, és azokat, akik elnyomás alatt tartják Krisztus testét. Mindig sikeresen fogják megsemmisíteni és leleplezni az ellenség munkáit. A szeretet és megbocsátás szellemében fognak járni, és nem fognak megsértődni, amikor ellenállásba ütköznek. A gyümölcseikről fogjátok megismerni őket, amikor kibocsátják az Én szavamat a nemzeteknek, szabadulást hoznak, és felszabadítják a megkötözötteket, mondja az Úr.

Bírák 4:4
Ebben az időben Debora, a prófétanő, a Lappidot felesége volt bíró Izraelben.

Bírák 5:12
Serkenj föl, Debóra, serkenj föl! Kelj föl, és énekelj! Rajta, Bárák, támadj! Ejts foglyokat, Abínóam fia!

Zsoltárok 119:103 
Mily édes az én ínyemnek a Te Igéd; méznél édesebb az az én számnak!

Példabeszédek 24:13 
Egyél, fiam, mézet, mert jó; és a színméz édes a te ínyednek.