2013. szeptember 16., hétfő

Prófécia 2013. szeptember 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallom az Urat szólni: Rendeld Nekem magadat! Rendeld Nekem magadat! Ez azt fogja jelenteni, hogy átadtad magadat Nekem. Ez azt fogja jelenteni, hogy Én felelősséget vállalok érted -- hogy erővel látlak el a Szent Szellem kenete által. Ezért hát hozd meg ezt a döntést a lelkedben. A szabad akarat hatalmának a döntésével mondd ezt: "Isten kezébe rendelem magamat, ebben a pillanatban. Elrendelem magamat az Ő királysága gondoskodása alá, az Ő királysága áldásai alá, az Ő királysága ereje alá. Elrendelem magamat, hogy győztes legyek; hogy kitartó legyek. Hogy erős legyek az Úrban, és az Ő hatalmának erejében. Azt a döntést hozom, hogy megszilárdítom magamat az akaratom ereje által, hogy az legyek, akinek az Ő akarata szerint lennem kell ezekben a napokban." És ha ezt megteszed, Én veled leszek, és megvalósítom az Én szavamat fölötted, körülötted és általad, mondja az Úr. Legyél bölcs. Ne legyél megtévesztve. Gyere Hozzám, és Én felszerellek és felkészítelek ezekre a veszedelmes időkre, amelyekben most élsz, és a gonosz napokra, amelyek előtted vannak. Mert Én vagyok a Szentséges; az Egyetlen, aki képes megtartani téged az igazság ösvényén; megtartani téged a királyságom erejében, amivel legyőzöd az elleség minden munkáját. Csak legyél eggyé Velem, mondja az Úr. Éppen erre az időre őriztelek meg téged; hogy ebben az időben használjalak. Megszilárdítalak az igazság, erő és hatalom pozíciójában, hogy betölthesd a sorsodat, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Abban a helyzetben fogod találni magad, hogy érezni fogod a végső, kitikus mozzanatokat azoknál a dolgoknál, amik a tökéletes rend állapotába kerülnek most, mielőtt továbbléphetsz, és ezek közül néhány kissé váratlan lesz. De arról fogod tudni, hogy a Szellemem sodrásában vagy, hogy ezeket a dolgokat nem te kezdeményezed. Meg fogod látni az isteni beavatkozást, irgalmat és kegyelmet, amint bölcsességet adok neked az élet sok területén. Bízz Bennem, mondja az Úr. Apostolok Cselekedetei 17:29 Mivel tehát az Isten nemzetsége vagyunk, nem szabad azt hinnünk, hogy aranyhoz vagy ezüsthöz vagy kőhöz, művészi alkotáshoz vagy emberi elképzeléshez hasonló az istenség.