2013. szeptember 23., hétfő

Prófécia 2013. szeptember 23.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. szeptember 23.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Jöjjetek most, Én népem, és menjetek be a szobáitokba, amíg elvonul mellettetek az Én bús haragom. Mert amikor az Én ítéleteim eljönnek a földre, azok nem nektek vannak szánva, nem titeket kell érniük. Ti az Én kiválasztottaim vagytok, az Én dicsőségeseim, és Én ezt kijelentettem a szívetekben az utóbbi hetekben. És most már tudjátok, a kétely árnyéka nélkül, hogy az Isten, akit ti szolgáltok, aki Én vagyok, szeret benneteket, törődik veletek, dédelget titeket, felkészít benneteket, és erővel ruház fel, hogy betölthessétek a sorsotokat a korszak végén. Hát jöjjetek be a szobáitokba; jöjjetek be a rejtekhelyre; jöjjetek a kenet helyére; jöjjetek arra a helyre, ahol az Én igém olyan sebesen fut, mint egy folyó. Gyertek gyorsan, és egyétek az elrejtett mannát, amit elkészítettem számotokra. Ingyen adtam, ingyen vegyétek el! Gyertek most! Gyertek Hozzám, miközben folyamatosan felfelé néztek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ez a zűrzavaros átmeneti időszak azt az érzést keltette benned, mintha leválasztódtál volna. Ez nem azt jelenti, hogy ténylegesen le vagy választva, hanem csak azt, hogy ez az új szellemi felségterület még ismeretlen. Még nem érzed otthonosan magad, de be fogsz rendezkedni, és folyamatosan kialakítod és fenntartod a fesztelen könnyedség szintjét. További lehetőségeid lesznek a fejlődésre és a kijelentések kapására a tapasztalataid által, de ez már sokkal kevésbé lesz kaotikus, mondja az Úr. Közeledj és maradj kapcsolatban Velem. Hóseás 6:1 Jertek, térjünk vissza az Úrhoz, mert Ő szaggatott meg és Ő gyógyít meg minket; megsebesített, de bekötöz minket!