2012. december 24., hétfő

2012. december 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2012. december 24.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Ismerem azt az ösvényt, amin eddig jártál. Ismerem a körülményeket, amelyekkel meg kellett birkóznod. Veled voltam és vagyok azóta is, úgyhogy láttam. Ismerem és megértem azokat a dolgokat, amelyekkel küzdelmeid voltak, a dilemmákat, amelyeken végigmentél, és a kérdéseket, amiket feltettél. Ismerem a legnagyobb félelmeidet, és ismerem a hitedet. Ma azért jöttem el hozzád, hogy bátorítsalak. Amik nyugtalanítottak, amik miatt aggódtál, ismertek Előttem, és ezen a napon, ahogy átengeded azokat Nekem, Én foglalkozni fogok azokkal. Áthozlak a halál árnyékának völgyén, és elvezetlek a bölcsesség és ismeret helyére. Vannak bizonyos dolgok, amelyekkel kapcsolatban rálátást kell kapnod, hogy úgy haladhass tovább, hogy abszolút mértékben hiszel és bízol Bennem, mondja az Úr Isten. Elvezetlek arra a helyre, ahol világosan látod a téged illető dolgokat. Legyél békességben ebben az időszakban, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Engedd át az aggodalmaidat Nekem, és szilárdítsd meg magadat újra a hitben. Valójában nem is távolodtál el attól, amit hiszel és tudsz. A fundamentumod még mindig szilárd. Ne hagyd, hogy az ellenség arról győzködjön téged, hogy ez nem igaz. Olyan problémák sortüze ért téged, amelyek lefoglaltak, és elvették a tisztánlátásodat a jelenlétemről és a neked készített céljaimról. Annyit kell tenned, hogy válaszd külön a figyelemeltereléseket a szellemi valóságtól, és gyere Hozzám, mondja az Úr. Zsidókhoz írt levél 4:16 Járuljunk azért bizodalommal a kegyelem királyi székéhez, hogy irgalmasságot nyerjünk és kegyelmet találjunk, alkalmas időben való segítségül.