2012. december 17., hétfő

2012. december 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2012. december 17.


A TROMBITA, BILL BURNS:

Bizony, a zavar napjai vannak most. Ezek veszélyes napok. Olyan napok, amikor le tudsz térni az ösvényről, amit Én helyeztem eléd. Mert vajon nem beszéltem róla, hogy még az is lehetséges lesz, hogy a maguk a kiválasztottak is meg legyenek tévesztve e korszak végén? Ezt a lehetőséget úgy tudod elkerülni, hogy közel maradsz Hozzám, Velem jársz, Velem beszélsz. Bizony, Én egyértelműen kijelentettem, hogy az Én juhaim hallják az Én szavamat. Hát figyeld a szavam hangját! Figyeld, amit a Szent Szellem súg neked, aki vezetni és vezérelni fog téged, és szilárdan megerősíti a lábaidat azon az ösvényen, amit elkészítettem számodra, mondja az Úr.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Folytasd a törekvést, még akkor is, ha az erőfeszítéseid ellenállásba ütköznek. A végeredmény miatt érdemes lesz minden energiádat befektetni az áttöréshez. Ne légy hajlandó elcsüggedni, vagy egyszerűen úgy dönteni, hogy feladod. Én veled vagyok, hogy átsegítselek a győzelemig, mondja az Úr. Legyél erős és bátor! 5 Mózes 31:6 Legyetek erősek és bátrak, ne féljetek és ne rettegjetek tőlük, mert az Úr, a te Istened az, aki veled megy, nem tágít tőled, és nem hagy el téged.