2011. május 24., kedd

2011 05 23

A TROMBITA, by Bill Burns -- 11/5/23

Hallom, amint az Úr azt mondja: Keljetek fel arról a helyről, ahol ültetek. Keljetek fel és gyertek arra a helyre, amit elkészítettem számotokra. Gyertek és vitassuk meg a dolgokat együtt. Gyertek és tegyetek Velem egy utazást, amely kihívást jelent, ugyanakkor megelégedést hoz. Ez az utazás egy olyan szellemi megtapasztalás lesz, amelyen eddig még soha nem mentetek keresztül. Tehát gyertek, a mai nap erejében. Gyertek ebben a kenetben. Gyertek az Én kezem jelenlétével a vállatokon. Vezetlek benneteket, utat mutatok és elviszlek titeket a ti rendeltetésetek betöltésének helyére, azt mondja a Magasságos Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 1/5/23

Egy modern Gósen földjét készítettem el a szellemvilágban, ahol az Én népem növekszik és gyarapszik függetlenül a világban lévő gazdasági bizonytalanságtól és veszélyes körülményektől. Gyertek hit által a védelemnek és kenetnek erre a helyére. Gyertek az Én fedezékem és pártfogásom alá, azt mondja az Úr. Gondotokat viselem.

1 Péter 2:9-10 De ti választott nemzetség vagytok, királyi papság, szent nemzet, az Ő tulajdon különleges népe, hogy hirdessétek az Ő dicséretét, Azét, Aki kihívott benneteket a sötétségből az Ő csodálatos világosságába, akik valaha nem voltatok nép, de most Isten népe vagytok, akik valaha nem nyertetek kegyelmet, de most kegyelmet találtatok.