2011. május 2., hétfő

2011 05 02

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/5/2:
Hozzátok szólok ma, Én népem, és arra buzdítalak, hogy vessétek a Jubileum magvait! Mert amikor eljön a Jubileum, akkor azzal együtt jár egy mély igazság, egy valóság ami szellemi, egy olyan kinyilatkoztatás útján, ami kinyilatkoztatja, hogy ki vagyok Én, és kinyilatkoztatja az Én jóságomat az Én népem iránt. Mert ennek a megértése, a mostani időszak különleges Jubileumának a megértése, magában hordozza annak a megértését is, hogy úgy döntöttem, hogy megáldalak titeket a ti engedelmességetek és hitetek szerint. Úgy döntöttem, hogy túláradóan megáldalak benneteket, még ezekben a katasztrofális időkben is, ami a földet sújtja. Hát keljetek fel ma új reménnyel; járjatok ennek a napnak a hatalmában, és az általam szólt kijelentések prófétai kicsúcsosodásának a hatalmában. Azok a kijelentések valójában egy szellemi atmoszférát hoznak létre, amelyben lakozhattok, amelyben megújulhattok, amelyben áldást kaphattok, mondja a Szentséges.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/2:
Íme, előtted megyek, hogy utat készítsek neked. Maradj közel Hozzám, hogy le ne térj az ösvényről, mivelhogy veszélyes időkben élsz. A vezetésemnek való engedelmességed létfontosságú. Ebben az órában nem szabad letévedned az igazság ösvényéről. Az Én igém fogja megvilágítani az ösvényt előtted, hogy el ne csússzanak a lábaid, mondja az Úr. Legyél állhatatos! 
Zsoltár 119:105 A Te igéd lámpás a lábaimnak és fény az ösvényemen.