2011. május 16., hétfő

2011 05 16

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/5/16:
Újra keljetek fel, Én népem. Mert vajon nincs megírva, hogy egy másik edényt készítek belőletek--egy erősebb edényt? Én magam adom a kezem érintését a válladra, és nagyobb hatalmat ruházok rád, mint amilyennel valaha jártál. Magasabb szintre hozlak a hitben, mint eddig valaha. Ti vagytok ennek az időszaknak a hősei; az imádó harcosok, akik előjönnek legyőzni az ellenséget. Jöjjetek elő, és hirdessétek ki a győzelmet, még mielőtt látnátok a csata végkimenetelét. Mert Én azt mondom, hogy amikor előzetesen kihirdetitek a győzelmet, akkor az a hit megnyilvánulása. Ez a hit felszabadítja az Én hatalmamat, az Én jóságomat és az Én erőmet. Ez nagyobb magaslatokra fog áthelyezni benneteket. Hát keljetek fel és vegyétek át azt, amit Én cselekszem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/16:
Harcoltál, hogy szellemi előmeneteled legyen, és hogy legyőzd az ellenséget. Most pedig ápold a győzelmedet. Őrizd meg a földedet. Számíts a visszavágásra, de tudd azt is, hogy nincs hatalma arra, hogy kimozdítsa a helyéből azt, amit Én adtam neked. Legyél erős és bátor. Állj őrt, és ne engedd hogy rászedjenek az ördög hazugságai, mondja az Úr. Lukács 19:13b Foglalatoskodjatok míg megjövök.

(az angol fordítás másik jelentése: "tartsátok elfoglalva, /megszállás alatt/, míg megjövök".)