2011. május 11., szerda

2011 05 11

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/11:

Fordíts időt arra, hogy csendben légy, hogy érzékeny lehessél az Én bölcsességemre és az Én vezetésemre. Ha engedsz a kísértésnek, hogy az érzelmi kavarodást tápláld magadban, akkor onnantól fogva nem fogod meghallani a hangomat; és helyette megnyílnak az ajtók az ellenségtől jövő zűrzavar előtt, hogy beáradjon mint egy özönvíz. Utasítsd vissza annak a lehetőségét, hogy az ördög bármilyen kis területet is kaphasson tőled, csendesítsd le a lelkedet, és bízz Bennem, hogy Én vezérlem a lépéseidet, mondja az Úr. Én vagyok a te segítséged a szükség idején; támaszkodj Rám!

Zsoltárok 9:10-11 Az Úr lesz az elnyomott emberek menedékvára, egy menedékvár a szükség idején. És akik ismerik a Te nevedet, Beléd vetik a bizodalmukat; mert Te Uram, nem hagytad el azokat, akik keresnek Téged.