2010. szeptember 27., hétfő

2010 09 27

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 szeptember 27:Ti az Én népem vagytok. Ti az Én szeretteim vagytok. Én értetek adtam Magam, és belétek helyeztem Magam. Ezért legyetek azok, amiről az Én Igém szól. Legyetek győztesek. Legyetek azok, akik a Mindenható Istent imádják és dicsérik. Legyetek azok, akik megharcolják a nemes harcot az ellenség ellen, amikor az betör mint egy vízáradat. Emeljétek fel az Én igém zászlaját, mint a kardot, amely legyőzi az ellenséget. Valóban ti vagytok az Én csatabárdjaim, és veletek megyek a csatába. Ne féljetek, mert Én veletek vagyok. Induljatok el az Én királyságom erejében, és győzzétek le az ellenséget, mert hatalmat adtam nektek. Íme adok nektek hatalmat és semmi sem fog ártani nektek, semmiképp sem. Ne legyen bennetek félelem. Járjatok Előttem nyitottan, és azt cselekszem, hogy a gondolataitok az Én gondolataim lesznek, és az útjaitok az Én útjaim, mondja a Magasságos Úr Isten. 
APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 szeptember 27:Hallom, hogy ezt mondja az Úr, hogy noha az aratás idejében vagytok, most olyan időszak is van, amikor a vetők utolérik az aratókat. Azt monda, hogy a következő aratásra való magok vetésének az idejében is vagytok egyszerre. Egy felgyorsulás történik most, és amit most vettek, az elhozza a jutalma aratását. Ügyeljetek arra, hogy hogyan vettek. Legyetek tudatában annak, hogy mik a magjaitok. Legyetek biztosak benne, hogy a jó magjaitok jó földbe legyenek vetve. Galata 6:7 Ne legyetek megcsalatva, Istent nem lehet kicsúfolni; mert bármit, amit az ember vet, azt is fogja aratni.