2010. szeptember 7., kedd

2010 09 06

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 szeptember 6:

"Behangollak minden szinten. Az Én akaratom az, hogy megfelelő helyzetbe hozzalak, hogy az Én céljaimat meg lehessen valósítani, és a királyságomat meg lehessen szilárdítani. Lehet, hogy nem gondolod azt, hogy sok közöd van a sorshoz. Pedig minden, amit gondolsz, mondasz, vagy teszel, létfontosságú a befolyási övezeted szellemi állapotára nézve. Legyél rajta szorgalmasan, hogy bemutasd a királyságot."

"Át lettél pozícionálva, amikor el kellett engedned sok olyan dolgot, amik egykor mindent jelentettek neked. Ez azzal a céllal történt, hogy megerősítsen téged a nagyobb szellemi valóságban, megújult erővel és vitalitással. Abba az időbe léptél be, amikor újra kapcsolatba kerülsz szellemi gyökereiddel, ami egyben megújító kijelentéssel is párosul."

"Az előtted álló napok tele lesznek az Én dicsőségemmel az élet gyakorlati és mindennapos dolgaiban, ahogy fenntartod a figyelmességet és meglátod az Én váratlan módokon megnyilvánuló jelenlétemet. Járj a Szellemben, és legyél elérhető."

"Azok az események, amik miatt elszédültél és egyfolytában kerested a stabilitást és kiegyensúlyozottságot, most már igazán a múltéi lesznek, ahogy elkezdesz rájönni, mennyire jelentéktelen volt ez az egész az örökkévalósághoz és a sorsodhoz képest. Az Én gyógyításom és helyreállításom ereje nyilvánvalóvá lesz, amint képes leszel elengedni azokat, akik fájdalmat okoztak neked. A megbocsátás elengedhetetlenül fontos a megváltáshoz."

"Létrehoztam egy oltárt a mennyei helyeken, a Szellem birodalmában, ahol mindent odahozhatsz, ami aggaszt, amivel nem tudsz mit kezdeni, és amire egyáltalán nincs semmi befolyásod. Hagyd azokat Nálam, és engedd el a félelmedet és aggodalmadat. Semmi sem lehetetlen Velem. Gyere a békességnek és a nyugalomnak erre a helyére, Bennem bízva mindenben."

"Úgy érzed el vagy vágva valamitől, de ez az elvágás csak azoktól a dolgoktól történt, amelyeket erre az időre félre kellett tenni. Olyan vagy, mint egy fa, amit megmetszettek és bekötöttek, hogy a szellemi gyökereid mélyebbre hatolhassanak, és megerősödhess. Hatoljanak mélyebbre a gyökereid az Igében, a kijelentésben, és a Velem való kapcsolatban. A szabadulás napja kellő időben meg fog jönni."

"Van amikor úgy érzed, hogy teljesen megszakadtak a kapcsolataid és egyedül vagy. Ez azért van, mert a lelked ellensége hazudott neked és megpróbált elszigetelni és elgyengíteni. De Nekem nem ez a tervem és elképzelésem veled. Most van az ideje, hogy szellemben újra kapcsolódj, először is Velem, majd azokkal, akik az Enyéim. Szánj időt rá, és tegyél erőfeszítéseket, hogy újra stabilizáld magadat az isteni kapcsolatokban és a királysági célkitűzésben."

"Engedd meg Nekem, hogy centiről centire, lépésről lépésre vigyelek előre, félelem és aggodalom nélkül. Én veled vagyok és ajtókat fogok megnyitni, amit egy ember sem tud bezárni, és hogy bezárjak ajtókat, amit egy ember sem tud kinyitni. Bízz Bennem a jövődre vonatkozóan. Én már bebizonyítottam neked, újra és újra, hogy egyedül Én vagyok a te biztonságod helye, mondja az Úr."