2010. május 24., hétfő

2010 05 24, saját átélésemmel alátámasztva

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 május 24:
Itt az idő, hogy a sivatagi harcosok végigmenjenek a csatán. Itt az idő, hogy a fehér harcosok felkeljenek. It az idő, hogy a mostani időszak hősei előjöjjenek a Magasságos erejében. Itt az idő, hogy megfussátok a pályát, és legyőzzétek az ellenséget a kapuban. Mostantól ne a vereség pozíciójában rendezkedjetek be, hanem álmodjátok a győzelem álmait. Fussátok meg a pályát a beteljesüléséig. Vegyétek át a fegyverzetet, amit Én adok nektek; keljetek fel olyannyira, hogy valóban a Magasságos oroszlánjai legyetek, és megértsétek, kik vagytok Krisztusban. Ti felettébb diadalmasok vagytok, és mindenkor diadalra foglak vezetni benneteket abban a háborúban, amelyben benne vagytok. Döntsétek el, hogy vállaljátok a megpróbáltatást a győzelem érdekében, amelyet Én már elkészítettem számotokra, és ne álljatok meg útközben. Ne engedjétek meg az ellenségnek, hogy elriasszon, és ne engedjétek azt se, hogy a kárhoztatás hangja befolyásoljon titeket, hanem inkább válasszátok annak a dolognak a világosságát, amelyről Én beszéltem nektek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 május 24:
Ahogy Bill egy próféciát mondott, hirtelen egy jelenlétet éreztem magam mellett a baloldalamon. Odafordultam, hogy megnézzem, és amit láttam, hiszem, hogy egy harci angyal volt, aki két és fél vagy három méter magasnak tűnt. Összesen tizenkét angyalt láttam vigyázzban állva mellettünk, körülbelül három méter távolságra. Majd az Úr szólt hozzám, hogy ők azért lettek küldve, hogy segítsenek nekünk a harcban. Zsoltár 91:11 Mert Ő az Ő angyalainak fog parancsot adni felőled, hogy őrizzenek minden utadban.

- - -

Saját élményem: május 20-ról 21-re virradó éjszakán az Úr az evangélium munkájáról beszélt velem, majd imádkozás közben hirtelen azt éreztem, hogy valaki van még a szobában. Ez nem ugyanolyan volt, mint amikor az ember az Úr jelenlétét érzi, hanem egyszerűen tudtam, hogy van még valaki ott. Majd észrevettem, hogy többen is vannak, mert az ágyra sem tudtam úgy leülni, hogy ne érezzem, hogy valaki ül mellettem, és több helyen is érzékeltem a szobában. Ahogy az Úrra figyeltem, tudtam, hogy ezek angyalok, akik a harchoz lettek küldve (amit nem test és vér ellen, hanem a gonosz ellen folytatunk). Majd ezt mondta az Úr: "Mondd meg a többieknek: Most kell az evangéliumot hirdetni!"