2010. május 14., péntek

2010 05 14

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 május 14:
Azt akarom, hogy kezdj el szólni azokhoz, akik szellemben halottak vagy alszanak. Hívd elő őket az élet és az igazság világosságába. Prófétálj halott csontjaiknak és a leheletüknek, hogy így felkeljenek és éljenek. Tedd ezt hittel, és az Én szavam nem fog visszatárni Hozzám üresen, mondja az Úr. A menny ablakai nyitva vannak, és most egy kritikus időpont van sokak számára, hogy bejöjjenek a Királyságba. A te részed az, hogy egyszerűen engedelmeskedj a Szellemem vezetésének.

Ezékiel 37:1-9 Az Úr keze lett rajtam és kivitt engem az Úr Szellemében, és letett a völgy közepén; és az tele volt csontokkal. Majd körbevezetett mellettük, és íme sok volt a völgy színén; és igen szárazak voltak. És azt mondta nekem: "Ember fia, képesek élni ezek a csontok?" Ezért ezt válaszoltam: "Ó, Uram Isten, Te tudod." És újra mondta nekem: "Prófétálj ezeknek a csontoknak, és mondd nekik: Száraz csontok, halljátok meg az Úr szavát. Ezt mondja az Úr Isten ezeknek a csontoknak: "Bizonnyal leheletet adok belétek, és élni fogtok. Inakat teszek rátok és húst hozok rátok, befedlek bőrrel és leheletet adok belétek; és élni fogtok. Akkor megismeritek, hogy Én vagyok az Úr." Hát prófétáltam, ahogy meg volt parancsolva nekem; és ahogy prófétáltam, zaj támadt, és hirtelen zörgés; és a csontok összekerültek, csont a csonthoz. Valóban, ahogy néztem, az inak és a hús rájuk került, és a bőr befedte azokat; de nem volt bennük lehelet. És ezt is mondta nekem: "Prófétálj a leheletnek, prófétálj ember fia, és mondd a leheletnek, 'Ezt mondja az Úr Isten: Jöjj el a négy szél felől, lehelet, és lehelj ezekbe a megölöttekbe, hogy éljenek.'"