2010. május 10., hétfő

2010 05 10

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 május 10:
Kelj fel, és gyere Velem. Egy olyan utazásra viszlek, amilyenen még soha nem voltál. Valóban örömutazás lesz; egy olyan utazás, ami békességet eredményez; egy olyan utazás, amelyen kijelentem neked, és csak neked, a rendeltetésed teljességét. De ehhez jönnöd kell; fel kell kelned, és el kell kezdened mozogni, mert Én vagyok a dicsőség Istene, aki olyan dolgokban mozdulok meg, amik mozognak. Hát mozdulj meg a hiteddel ma, és mozdulj igazsággal. Gyere Velem, mondom neked, és kezdj bele egy friss utazásba. Menjünk be együtt oda, ami neked lett készítve. Találd meg az élet titkát és a királyság kulcsait. Mert ezek a dolgok ki lesznek jelentve a számodra miközben mész, és nem miközben egy helyben maradsz, hanem útközben, mondja a Magasságos.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 május 10:
Volt egy látomásom egy szélkakasról, amibe belekapott egy széllökés, és gyorsan irányt változtatott. Ez egy drasztikus módosítás volt, de az a gondolat volt bennem, hogy a szélkakas csak azt csinálta, amire készítették: hogy mutassa a szélirányt. Nem fejezte ki a véleményét és nem kötődött érzelmileg az előző szélirányhoz. Majd ezt mondta az Úr: "Azt akarom, hogy az Én prófétáim olyanok legyenek, mint az a szélkakas." Szela.

4 Mózes 24:13 'Ha Bálák az egész házát nekem adná tele ezüsttel és arannyal, akkor sem léphetném túl az ÚR szavát, hogy a saját akaratom szerint tegyek jót vagy rosszat. Amit az ÚR mond, azt kell szólnom.'