2010. május 17., hétfő

2010 05 17

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 május 17:
Ez az igazság -- valóban magasabbra viszlek titeket. Olyan helyekre emellek, ahol még soha nem voltatok. Az új időszakban hozlak elő benneteket, amit Én magam jelöltem ki. Mert Én vagyok az Úr, aki kijelentem azt, amit Én cselekszem. Ezt az ismeretet hozom el nektek, hogy felkészülhessetek, és részei legyetek ennek a tevékenységnek, ami dicsőséget fog szerezni az Atyának, és nagyban megnöveli az ismereteteket Isten királyságának a munkájáról és működéséről. Hát álljatok készen a tanulásra, és tegyétek a Szent Szellemet a tanítótokká, és igazodjon a szellemetek Hozzá, hogy taníthasson benneteket. Mert kenetetek van a Szellemtől, hogy a Szentséges vezérelhessen és taníthasson benneteket. Öleljétek magatokhoz ezt a munkálkodást és újuljatok meg a Szellemben. Öleljétek magatokhoz ezt a munkát, amit éppen most végzek, mert Én arra készítelek fel benneteket, hogy abban a dicsőségben járjatok, amilyet ebben az időben szabadítok fel. Járjatok Velem; beszélgessetek Velem, és legyetek egyek Velem, mondja az Úr Jézus Krisztus.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 május 17:
Hívom a harcosaimat, hoyg legyenek erősek és keljenek fel, harcolják meg a csatát. Sokan közületek, Én népem, egykor vitézek voltatok és bátrak, de már hosszú ideje nem vonultatok hadba. Ez azért van, mert nem értettétek meg, hogy nem harcolhattok a teljes fegyverzetetek nélkül, az ellenség pedig megtorolta ezt. Most gyűjtöm össze a csapataimat, vegyétek fel a fegyverzeteteket, és Én ki foglak küldeni benneteket igazságosságban, mondja az Úr.
Efézus 6:12-17 Mert mi nem hús és vér ellen hadakozunk, hanem fejedelemségek ellen, hatalmak ellen, a jelenkor sötétségének uralkodói ellen, a gonoszság szellemi seregei ellen az égi helyeken. Emiatt vegyétek fel Isten teljes fegyvezrzetét, hogy a gonosz napon ellenállhassatok, és miután mindent elvégeztetek, előállhassatok. Álljatok hát elő, miután felöveztétek magatokat valóigazsággal, felvettétek az igazságosság mellvasát, és lábaitokra felhúztátok a békesség evangéliumának a felkészültségét; minden fölé vegyétek a hit pajzsát, amivel ki fogjátok tudni oltani a gonosz minden egyes tüzes nyilát. És vegyétek fel az üdvösség sisakját, és a Szellem kardját, ami az Isten beszéde.