2010. május 4., kedd

2010 05 04

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 május 4:
Jöjj Én népem, és igyál a kenetből, amit most hozok elő. Jöjj arra a szellemi lakhelyre, ahol az élet és az erő folyói összetalálkoznak. Jöjj és igyál, mert a föld kiszáradt, az Egyház pedig pusztává lett. Igyatok ezekből a vizekből, amíg meg nem teltek, utána pedig induljatok el! Engedjétek, hogy előhozzam belőletek az Én vizeim folyamát. A föld népe kiszáradt és szomjazik; adjatok nekik inni a vízből, amint Én adtam nektek. Ingyen kaptátok; ingyen adjátok. Az átváltozás időszakába léptek be most. Ez az átváltozás akkor fog eljönni, amikor a folyók összecsapják a kezüket, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 május 4:
Látomásban láttam egy címerpajzsot. A pajzson komplikált figurák voltak, de csak kettőre emlékszem: a liliomvirág és egy oroszlán. Az oroszlán a Júdabeli Oroszlán, a liliomvirág pedig a Völgyek Lilioma ... mindkettő Jézus Krisztust jelképezi. A címerpajzsról az jutott eszembe, hogy ez egy családi dolog, vagy az egység Krisztus Testében. És hogy mi egy hadakozó család vagyunk, akik készen állnak hadba menni. Jóel 2:7-8 Úgy futnak, mint a hősök, úgy másznak a falon, mint a harcosok; midegyikük alakulatban menetel, és nem bontják meg a soraikat. Nem taszigálják egymást; mindegyikük a saját oszlopvonalában menetel. Habár fegyverek között törnek előre, nem vágatnak le.