2016. szeptember 1., csütörtök

Prófétai Áhítat, 2016. szeptember 1.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. szeptember 1.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Egy látomásban egy folyónak a lusta, nyugodt szakaszán voltam. Viszont azt is láttam magam előtt, hogy a folyó áramlata változik és egy nagy sebességű, zuhatagos szakasz következik, és tudtam, hogy erre úgy kell felkészülnöm, hogy éberen figyelek arra, ami előttem áll. Majd hallottam, ahogy azt mondta az Úr: "Eddig egy aránylag csendes időben voltál szellemileg. Szedd össze magad és állj készen arra, hogy a dolgok nagy sebességgel fognak változni, sorban, egymás után, és bízz Bennem, hogy Én biztonságosan átsegítelek." 1 Korinthus 15:58 Ezért, szeretett testvéreim, legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgólkodjatok mindenkor az Úr munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban.