2016. január 11., hétfő

Prófécia, 2016. január 11.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. január 11.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Szálljatok fel, mondja az Úr, és magasabbra fogtok kerülni, nem lesztek többé földhöz kötöttek, és nem fognak többé nyugtalanítani azok a körülmények, amelyeken átmentek. Ne nyugtalanítsanak azok a dolgok, amelyek ellenetek fordulnak, mert Én hatalmat adtam nektek az ellenség minden ereje felett és minden körülmény felett, amelyekbe belekerültök. Úgyhogy bátorodjatok fel, igen, ebben a pillanatban, hogy Én veletek vagyok. Soha nem hagylak el titeket és nem távozok el tőletek. Vezetni foglak, vezérelni foglak és fel foglak kenni benneteket, hogy győzelmetek legyen az ellenség minden munkája felett.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Az ellenség a kontrollt és a manipulációt fogja használni, hogy rád erőltesse az akaratát és megsértse a személyes teredet. Áldozattá is tehet és elkövetővé is. Ellen kell állnod annak a sürgető érzésnek, hogy másokat kontrollálj. De azt se engedd, hogy mások manipuláljanak téged. Azáltal, hogy a testi impulzusoktól és a démoni erőktől való személyes szabadságodat folyamatosan fenntartod, kellő tisztánlátásod lesz ahhoz, hogy követni tudd a vezetésemet, mondja az Úr. Márk 8:34 Azután a tömeget tanítványaival együtt magához szólította és ezeket mondta nekik: „Ha valaki utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel keresztjét, és úgy kövessen engem."