2015. szeptember 7., hétfő

Prófécia, 2015. szeptember 7.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. szeptember 7.

A TROMBITA, BILL BURNS:

A Dicsőség Ura azt akarja mondani ma neked, hogy "Én vagyok az idők és időszakok világossága és kinyilatkoztatása. Ezek az idők és ezek az időszakok a te érdekedben változnak. Azt tanácsolom, kelj fel abból a pozícióból, amelybe beültél, bármi is legyen az, és indulj el velem erre a nagyszerű utazásra, amely a lelkesedés új dimenzióját hozza létre az életedben. És azokból az áldásokból, amelyek ebből fakadnak, valósággal megtudod, hogy Én vagyok mindennek az Ura, Én vagyok az Ura a te ellátásodnak, a te gyógyulásodnak és a Velem való kapcsolatodnak. Te meg Én eggyé válunk ebben az időben."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A változások, amelyek ebben az időben mennek végbe, a teljes koncentrációs képességedet igénybe fogják venni. Összpontosítanod kell, és tudatosan a Szellememben kell járnod és élned. A természetednek át kell változnia az Én természetemmé, ahhoz, hogy Eggyé lehessünk. Nem tudsz úgy Szellemben járni, hogy közben még mindig kívülről próbálsz megközelíteni.  Én benned vagyok!  Galata 5:25 Ha Szellem szerint élünk, Szellem szerint is járjunk.