2015. szeptember 21., hétfő

Prófécia, 2015. szeptember 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. szeptember 21.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Kelj fel, és fogd meg, amit neked adtam. Fogd az igét, amit neked adtam, és alkalmazd a személyes életedre. Végezd el a munkát, és az áldások jönni fognak. Rendezetten fognak bejönni, annak a lakhelynek a határain belülre, amit Én adtam neked. Jöjj arra a helyre, ahol hinni tudsz. Keljen fel a hited! Figyelj, állj erősen a hitben, legyél bátor, legyél erős, és kapni fogsz. Ne hagyd, hogy a múlt csalódása hátráltasson téged. Jöjj elő új hittel, és azzal az új értelemmel, hogy te a megfelelő időpontban, helyen és időszakban vagy ahhoz, hogy megkapd mindazt, amit készítettem neked. Ez a rendeltetésed beteljesülése.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Hadd töltselek be a jelenlétemmel -- a dicsőségemmel.  Várj Rám!  Ne menj el úgy, hogy nem veszed fel Velem a kapcsolatot, és nem tapasztalod, hogy bizalmasan beszélgettünk, mondja az Úr. Az a vágyam, hogy bensőségesebb kapcsolatunk legyen, ami lehetővé teszi, hogy a Szellemem oda vigyen téged, ahol mindkettőnknek a kölcsönös érdekei érvényesülnek. Apostolok cselekedetei 3:19 Bánjátok meg azért és térjetek meg, hogy eltöröltessenek a ti bűneitek, hogy így eljöjjenek a felüdülés idei az Úrnak színétől.