2015. szeptember 7., hétfő

Mary Clark prófétai üzenetek

Két prófétai üzenet a múlt hétről, Mary Clark szolgálatából:

- - -
Mary Clark
Marianna, Florida
barnabessie@embarqmail.com

Légy erős és bátor
Szeptember 4

Józsué 1:9 Avagy nem parancsoltam-é meg néked: légy bátor és erős? Ne félj, és ne rettegj, mert veled lesz az Úr, a te Istened mindenben, amiben jársz.

Kedvesem, kedvesem, az előtted álló napok ijesztőnek tűnhetnek, de figyelj ezekre a szavakra, vésd őket a szívedbe. Légy erős. Légy bátor. Veled leszek. Veled vagyok. Nem hagylak el, sőt, látni fogod az akaratomat egy olyan módon kibontakozni, amire nem is számítottál, egy szeretetteljes forgatókönyvet, mely meg fog örvendeztetni minden szívet, amely átadta magát annak, Aki először szeretett. Én vagyok a te Istened. Veled vagyok. Nincs mitől félned, kedvesem, egyáltalán semmitől!!!

Eltompult szívek
Szeptember 3

Sokan a gyermekeim közül arra panaszkodnak, hogy tompa a szívük. Erről a körülményről szeretnék ma hozzátok beszélni. Hajlandó vagy végighallgatni, amikor erről a témáról, a tompa szívekről beszélek? Úgy "érzed", eltompult a szíved? Úgy hiszed, eltévedtél? Úgy "gondolod", elhagytalak? Örvendezz! Legyen a szíved boldog, mert ezek közül semmi sem igaz.

Az ellenség újra és újra azt ismételte neked, hogy nem teszel eleget Értem. Egy lehetetlen feladatot állít eléd, olyan fontosnak tűnő munkákkal foglal le, amelyek nem hoznak jólétet sem a szívnek, sem a Királyságom számára. Hazugságokat mond neked saját magadról, és élvezi, hogy elbátortalanít. Ne bátortalanodj el. A te Istened veled van, Ő naponta megszentel téged, és nincs semmi, ami megváltoztathatná az Általam végzett folyamatot egy olyan szívben, amely akarja azt. 

Az a vágyad, hogy az Én igazságomban járj, hogy az Én akaratomat tedd, az Én szavaimat szóld. Élvezed, amikor összhangban vagy az akaratommal, de úgy érzed, csalódást okoztál nekem minden területen.  NEM okoztál nekem csalódást. Veled vagyok. Egy olyan sebességi fokon mozgatlak, amely megelégíti a szívemet, és apránként eljuttat az akaratom beteljesüléséig. 

Türelmes Isten vagyok. Mindent jól csinálok. Hadd legyen ez elég a számodra. Bízz Bennem. Tekints az Én munkámra hálás szívvel. Nincs minden elveszve, kedvesem. SOHA SEMMI nincs elveszve, amikor a szeretet Istenét szolgálod, Azt, Aki mindent odaadott, hogy ebben az órában járhass, a csoda és a kegyelem órájában!!!