2015. január 12., hétfő

Prófécia 2015. január 12.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. január 12.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Higgyetek, és vegyétek át! Lépjetek egyet a győzelmet hozó hit helyén! Én minden képzeleteteket felülmúló módon, véghetetlen bőséggel fogok megtenni mindent. Senkit sem fogok kihagyni ebből a folyamatból. Most fogtok belépni a győzelem időszakába az életetek minden területén. A menny ablakai meg fognak nyílni, és rátok fogják árasztani ennek az időszaknak az áldásait, és új módon fogjátok megismerni a szeretetemet. Jusson eszetekbe, hogy lehetőségetek van áttörni, hogy bejussatok a jelenlétem éltető erejébe, hogy gyógyulást szerezzetek a testeteknek, a szellemeteknek és az elméteknek. Mert annak az ideje van, amikor meg fogjátok látni a Menny Királyságának a demonstrációját, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Meg kell találnod a békesség és erősség helyét a jelenlétemben, függetlenül azoktól a nehézségektől, amelyekkel szembe találod magad. Ne legyél hajlandó megadni magad a csüggedés és a kétségbeesés kísértésének! Van néhány elkerülhetetlen dolog, de ha bízni fogsz Bennem, hogy Én átsegítelek, akkor a hited olyan szintre fog emelkedni, ahol a lelked ellensége már nem tud mit kezdeni vele, mondja az Úr. Egy magasabb helyre fogom állítani a lábadat, ahol bármilyen támadásnak ellene tudsz állni. Zsoltárok 118:5 Szükségemben segítségül hívtam az Urat, meghallgatott és tágas térre tett engem az Úr.