2015. január 4., vasárnap

Legendás időszak - Prófécia 2015-re

A Prófétálás Szelleme hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. január 3.

LEGENDÁS IDŐSZAK
Marsha Burns

Az időszak azonosítása (2015)

Nemrég egy utazás során két dolgot kaptam: legendás és hősregénybe illő.
Ez a két szó pont azelőtt jött, mielőtt megérkeztünk az úticélunkhoz. Amikor odaértünk, megláttam egy feliratot: "A Nyugat Legendái".

Tehát az az időszak, amibe éppen most léptünk be, hősies, legendás, és természetfölöttiként ismert lesz.

Forrongás a nemzetekben:

Egy látomásban rendkívül nagy, szívszorongató pusztítást láttam közel-keleti városokban. Megkérdeztem az Urat: "Mikor lesz vége ennek?" Azt felelte: "Akkor lesz vége, amikor minden pusztulásra ítélt dolog elpusztul." Majd hallottam, amint azt mondta, hogy akkor fog ez véget érni, amikor elmúlik a bús harag.

Akkor a Zsoltárok 137:1-4 jutott az eszembe: "Babilon folyóvizeinél, ott ültünk és sírtunk, mikor a Sionról emlékezénk. A fűzfákra függesztettük ott hárfáinkat, Mert énekszóra nógattak ott elfogóink, kínzóink pedig víg dalra, mondván: Énekeljetek nékünk a Sion énekei közül! Hogyan énekelnénk az Úrnak énekét idegen földön?!"

Ézsaiás 26:20 Menj be népem, menj be szobáidba, és zárd be ajtóidat utánad, és rejtsd el magad rövid szempillantásig, míg elmúlik a bús harag!

Jeremiás 15:2-3 "Ha pedig ezt mondják néked: Hová menjünk? Ezt mondjad nékik: Így szól az Úr: Aki halálra való, halálra; aki fegyverre való, fegyverre; aki éhségre való, éhségre, és aki fogságra való, fogságra. Mert négyfélével támadok reájuk, ezt mondja az Úr: Fegyverrel, hogy gyilkoljon, kutyákkal, hogy tépjenek, az ég madaraival és a mezei vadakkal, hogy egyenek és pusztítsanak."

Majd megkérdeztem: "Mi következik ezután a pusztítás után?" Azt mondta: "Egy olyan ébredés, ami túlmutat mindenen, amit eddig látni lehetett."

Eszembe jutott, amikor először léptem be az Úr jelenlétébe. Valakitől hallottam, hogy a világ végét emlegette, az Úrral való élményem előtt néhány nappal, és ez a gondolat felkavart. Ezért megkérdeztem: "Vége lesz a világnak?" Azt felelte, hogy amilyennek most ismerjük, olyan formájában vége lesz. Megkérdeztem, hogy lesz-e harmadik világháború. Erre is igenlő választ kaptam. Majd feltettem az utolsó kérdésemet, hogy hol fog kezdődni a háború, mire azt felelte, hogy a Közel-Keleten fog kezdődni.

A most íródó történelem folyamán nagyon lehetséges, hogy ezzel fog kezdődni a vég.

Máté 24:
3 Mikor pedig az Olajfák hegyén ül vala, hozzá mentek a tanítványok magukban mondván: Mondd meg nékünk, mikor lesznek meg ezek? És micsoda jele lesz a te eljövetelednek, és a világ végének?
4 És Jézus felelvén, monda nékik: Meglássátok, hogy valaki el ne hitessen titeket,
5 Mert sokan jönnek majd az én nevemben, akik ezt mondják: Én vagyok a Krisztus; és sokakat elhitetnek.
6 Hallanotok kell majd háborúkról és háborúk híreiről: meglássátok, hogy meg ne rémüljetek; mert mindezeknek meg kell lenniük. De ez itt még nem a vég.
7 Mert nemzet támad nemzet ellen, és ország ország ellen; és lesznek éhségek és döghalálok, és földindulások mindenfelé.
8 Mindez pedig a sok nyomorúságnak kezdete.
9 Akkor nyomorúságra adnak majd benneteket, és megölnek titeket; és gyűlöletesek lesztek minden nép előtt az én nevemért.
10 És akkor sokan megbotránkoznak, és elárulják egymást, és gyűlölik egymást.
11 És sok hamis próféta támad, akik sokakat elhitetnek.
12 És mivelhogy a gonoszság megsokasodik, a szeretet sokakban meghidegül.
13 De aki mindvégig állhatatos marad, az üdvözül.

Útmutató erre az időszakra:
1 Thesszalonika 5:
6 Tehát nehogy elszunnyadjunk, mint a többiek, hanem legyünk éberek és józanok.
7 Mert akik alusznak, éjjel alusznak; és akik részegek, éjjel részegednek le.
8 Mi azonban, akik nappaliak vagyunk, legyünk éberek, felöltözvén a hitnek és szeretetnek mellvasába, és sisak gyanánt az üdvösségnek reménységébe.
9 Mert nem haragra rendelt minket az Isten, hanem arra, hogy üdvösséget nyerjünk a mi Urunk Jézus Krisztus által,
10 Aki meghalt érettünk, hogy akár ébren vagyunk, akár alszunk, együtt éljünk Ővele.

Ez az időszak lehetőségeket fog elénk tárni arra, hogy természetfeletti módon vegyünk részt a Történelemben. Nagyszabású lesz mindez - olyan, amiből a legendák is születnek. Egyéni szinten viszont összpontosítanunk kell továbbra is, és nem szabad, hogy elvonja a figyelmünket semmilyen ideig-óráig tartó, jelentéktelen törekvés.

Apró Jelek:
Egy természetfeletti munkát végzek bennetek, Én népem. Ha az Én arcom keresése iránti vágyatok és képességetek legmagasabb pontjára felmentek, akkor Én magasabbra viszlek benneteket szellemileg, és nagyobb mozgási szabadságot adok nektek. Soha nem tapasztalt mértékű tisztasággal fogtok látni és észlelni, és egyesültök Velem a szándékban -- hogy erőben és precíz pontossággal mozogjatok, mondja az Úr. 

Vigyázz magadra, hogy megmaradj az igazságosságban és a tisztességben. Én biztosítottam számodra a megszentelődést, és különválasztottalak Magamnak, mondja az Úr. Őrizd meg az elkötelezettségedet. Legyél stabil ember a királyságomban, az Én céljaimnak való odaszánásod által. Ne legyél hajlandó megengedni az ellenségnek, hogy ellopja a békességedet, vagy hogy aláássa a szellemi pozíciódat. Légy résen, hogy észrevedd, amikor blöfföl!

Álljatok meg erősen, amikor a nyomorúságokkal kell szembenéznetek, mert Én azt mondom, hogy megpróbáltatások fognak jönni, ahogy látszólag a pusztítás uralja a világot. Rajtatok múlik, Én népem, hogy mindannyian egyen-egyenként megszilárdítsátok az igazságosságot és a királysági alapelveket ott, ahol vagytok -- a saját életetekben és a környezetetekben. Ezt úgy fogjátok tenni, hogy a jót választjátok a rossz helyett, mondja az Úr. Különítsétek el magatokat, hogy az Én jellememet és természetemet tükrözzétek.

Gondold át, hol voltál eddig, hol vagy most, és hová tartasz. Ha úgy tűnik, hogy az életed egy olyan ösvényen van, ami eltávolodott a szellemi elkötelezettségtől és odaszenteléstől, akkor útvonal korrekciót kell végrehajtanod, mielőtt a romlásba vezet. Hadd vezesselek Én az igazság és békesség útján, hogy meg tudjalak áldani, mondja az Úr.

A szellemi előmeneteletek következő fázisa most kezd kibontakozni. Helyezkedjetek úgy, hogy ennek az időszaknak a legnagyobb hasznát élvezhessétek, ezért tegyétek rendbe a fontossági sorrendeteket, és munkáljátok ki magatokban az igazságosság értékeit. Kerüljétek az önmagatok körül forgást, hogy figyelembe vegyétek és megbecsüljétek egymást. Legyetek becsületesek és igazságosak az élet minden területén - a kapcsolatokban, a pénzügyekben, a célokban és a vágyakban. Én vagyok a fény, ami végigvezérel benneteket a földet borító sötétségen, mondja az Úr.

Ne számítsunk másoktól igazságosságra, mi viszont szüntelenül legyünk igazságosak másokkal.