2014. november 24., hétfő

Prófécia 2014. november 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. november 24.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Legyél eltökélt! Legyél magabiztos! Engedd, hogy növekedjen a hited! Engedd, hogy a hited felszárnyaljon, és megnyissa a menny tárházait, amelyek által valóságosan megkapod az ígéreteket, amiket meghatároztam számodra. A mai napon újra szánd el magad! Tudd meg, hogy Én hűséges vagyok! Gyere Hozzám hálaadó szívvel! Gyere Hozzám örömmel! Gyere Hozzám, mert Én vittelek keresztül az üdvösség folyamatán, és elhoztalak erre az időre, amikor valóságosan megszerzed a győzelmet minden körülmény fölött, ami ellened támad. A mai nap egy új nap, egy úgy szellemi nap -- az újrakezdés napja, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 
Nagyot haladtál előre, de nem annak van az ideje, amikor leereszthetsz. Folytasd tovább, amiről tudod, hogy helyes, és el fogod érni a célodat, valamint az Én tervemet és szándékomat is meg fogod valósítani, mondja az Úr. Ne fogd vissza magad! Továbbra is irányítani foglak, és segítek abban, hogy eljuss a benned rejlő képességek maximális szintjére. Zsoltárok 16:11 Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van Tenálad; a Te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké