2014. november 17., hétfő

Prófécia 2014. november 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. november 17.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Keljetek fel, Én népem, ez a legkellemesebb órátok! Most van annak az időszaka és időpontja, hogy átvegyétek a mai nap kenetét. Itt az ideje, hogy felálljatok, és az új kezdet ösvényén járjatok, amit Én készítettem el, és amire most küldelek benneteket. A haladásotok dicsőségesebb lesz, mint valaha, a kalandjaitok pedig nagyobbak lesznek, mint bármi, amit eddig tapasztaltatok. Én veletek megyek és veletek fogok járni. Erővel ruházlak fel benneteket erre az időszakra. Hát keljetek fel hitben, és higgyétek el, amit Én szólok nektek!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 
Tölts egy pillanatot azzal, hogy visszatekintesz, és rálátást nyersz arra, hogy milyen messzire jutottál el, és milyen sokat növekedtél. Élvezd ezt a pillanatot, de használd mércének, hogy megtudd, milyen messzire juthatsz még el, ha újra ráállítod a szíved a szellemi vándorutadra a földön. Sok tennivalód lesz az előtted álló napokban, és Én arra készítelek fel, hogy betöltsd a királysági rendeltetésedet, mondja az Úr. Zsoltárok 84:5 Boldog az az ember, akit te segítesz, akinek szíve zarándokútra készül.