2014. június 30., hétfő

Prófécia 2014. június 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. június 30.

A TROMBITA, BILL BURNS: 
Emelkedj fel, túl a világi síkon, a testi síkon túl. Emelkedj fel az aggódásból, ami az egész földön szétszóródott. Emelkedj fel az Én jelenlétembe, mert Én kijelentek neked bizonyos dolgokat arról, hogy ki vagy. Együtt fogunk munkálkodni azon, hogy eljuss arra a helyre, amit Én gondoltam ki neked, és hogy győztessé lehess. Bizony, Én a te oldaladon állok. Legyél az, akinek el lettél hívva. Emeld fel a fejedet, húzd ki magad, és járj Velem! Ma indulj el egy új vándorútra -- kezdj újat! Szabadítsd fel magadat a múlt kötelékéből, és menj át a mai nap fényébe, nagy várakozás legyen benned arra nézve, amit Én készülök tenni, és nem fogsz csalódni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:  
A szellemi felfedezés pontjára jutottál. Ha hagyod, az Igém igazságának nagyobb mélységét és jelentését fogom kijelenteni neked. Viszont engedned kell a Szellemem mozgásának, és nem szabad makacsul ragaszkodnod az emberi hagyományokhoz és a test cselekedeteihez. Nyisd ki a szívedet és az elmédet, hogy megkapd a kijelentést, mondja az Úr. Most magasabbra viszlek.
Apostolok Cselekedetei 26:16 "De kelj fel és állj lábaidra, mert azért jelentem meg neked, hogy szolgává és bizonysággá válasszalak téged azokban, amiket láttál és azokban, amiket meg fogok neked jelenteni".