2014. június 16., hétfő

Prófécia 2014. június 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. június 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Meghallottátok a szavamat? Bizony, az átváltozás időszaka van; az átváltoztató dicsőség időszaka. Az átváltozás mindig kötelező, amikor új időszakba léptek át. Az új időszak előttetek van; ki lett hirdetve; meg lett prófétálva; meg lett mondva. A bejárat megnyílt előttetek. Mert Én tudom, hogy új, felfrissítő módon fogtok megtalálni Engem, ahogy az élet és a valóság folyamai elkezdenek túláradni és megérinteni benneteket. Bizony, ezek lehetőséget adnak nektek arra a változásra, ami ahhoz kell, hogy bejöjjetek ebbe az új életörömbe ebben az időszakban, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Azt hallottam, hogy "Tartsd az irányt!" És az Úr ezt mondja: Ne térj el az úti célodtól! Én beállítottam a haladási irányodat, ezért a szellemi előmeneteled és az eredmények attól függenek, hogy megmaradsz-e az útvonalon. Ne legyél hajlandó megengedni, hogy elvonjon bármilyen figyelemelterelés, vagy az isteni sodródást megszakító dolog, mondja az Úr.
Jakab 1:13-14 Senki se mondja, mikor kísértetik: Az Istentől kísértetem: mert az Isten gonoszsággal nem kísérthető, Ő maga pedig senkit sem kísért. Hanem mindenki kísértetik, amikor vonja és édesgeti a tulajdon kívánsága.