2014. június 2., hétfő

Prófécia 2014. június 2.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. június 2.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Legyetek jók; legyetek erősek; legyetek hűségesek! Mert az Én Szellemem ereje által beléptem hozzátok, és aktiváltam a szellemi életet. Ismerjétek el azt a tényt, hogy az Én munkámat végzem most bennetek. És azt a jó munkát, amit elkezdtem bennetek, véghez is viszem. Nektek csak annyi a dolgotok, hogy higgyetek, sorakozzatok fel, és járjatok Velem azon az úton, amin Én foglak vezetni titeket. Erővel foglak felruházni benneteket a Szellemem által arra, hogy megtegyétek azokat a dolgokat, amiket kértem tőletek. Vajon nem áldalak meg titeket, ahogyan az Igém mondja? Mert ti az Én kiválasztottaim vagytok, ti vagytok az Én gyermekeim, akikben Engem áldanak. Kapcsolódjatok Rám! Ismerjetek el Engem a mai napon! Veletek fogok menni erről a helyről arra a helyre, ami előttetek van. Ó igen, még azokba a dolgokba is, amiket most még nem tudtok. Mert Én megígértem nektek, hogy a meglepetések napja közeleg. És meg fogtok lepődni! A meglepődésetek telve lesz élvezettel, nevetéssel és békességgel. Hát jöjjetek elő most, és járjatok Velem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ne legyél hajlandó megengedni azt, hogy elvaduljanak a gondolataid. Ezt úgy tudod elérni, hogy tudatosan azokra a dolgokra koncentrálsz, amik hasznosak neked és a körülötted levőknek. Hatalmas lépéseket tudsz megtenni szellemileg, ha a szellemi dolgokon jártatod az eszedet, a világi dolgok helyett. Ez fegyelem kérdése, de meg tudod tenni, mondja az Úr.
2 Korinthus 10:4-5 hadakozásunk fegyverei ugyanis nem testiek, hanem erősek az Isten kezében erődítmények lerombolására. Ezekkel rombolunk le minden okoskodást és minden magaslatot, amelyet az Isten ismeretével szemben emeltek, és foglyul ejtünk minden gondolatot a Krisztus iránti engedelmességre.