2014. június 23., hétfő

Prófécia 2014. június 23.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. június 23.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Te az Enyém vagy. Hozzám tartozol. Én megtanítalak azokra a dolgokra, amiket tudnod kell, és mutatom neked az utat. Vajon nem hozom elő a királyságomat, és nem nyilvánítom ki azt a te életedben? Megmutatom azokat, amiket neked készítettem, és amiket neked akarok adni. Elhozom mindazt, amiket szövetség útján ígértem neked. A mai naptól fogva ne feledd, hogy valóban veled vagyok, és a te oldaladon állok, és bővölködni fogsz a királyságomban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Fuss! Ez nem csak egy egyszeri kitörést jelent a Szellemben járás terén. Arról az állandó odafigyelésről beszélek, ami a Szellemben való élethez szükséges. Ez arról szól, hogy annyira aktívan kell tartanod a szellemi életedet, hogy uralkodni tudj a tested fölött. Ezt senki sem fogja megtenni helyetted. Ez a te felelősséged, mondja az Úr. Filippi 3:12 Nem mintha már elértem volna, s tökéletes volnék, de futok utána, hogy magamhoz ragadjam, mert már Krisztus Jézus is magához ragadott.