2014. március 18., kedd

Prófécia 2014. március 18.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. március 18.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Bőségesen vannak okaid arra, hogy tökéletlennek lásd az életedet, vagy akár nagyon sivárnak, de azt akarom, hogy értsd meg, hogy a vándorutad ezen a világon csak ideiglenes. Hallottad azt a mondást, hogy "a remény örökké él", Én pedig biztosítani akarlak afelől, hogy megadtam neked azt a képességet, hogy felemelkedj a reménység erejével, a körülményeidtől függetlenül. Neked viszont el kell döntened, hogy bízol Bennem, és hiszel az Én képességemben, amivel minden problémán átsegítelek. Vedd fel azt a pozíciót, hogy győztes leszel, és jobban fogsz hinni Bennem, mint amennyire a nehézségeidben hiszel, mondja az Úr. Én veled vagyok mindenben.

Zsoltárok 31:24 Legyetek erősek és bátor szívűek mind, akik az ÚRban reménykedtek!