2014. március 8., szombat

"Az Én népem rendeltetése, hogy felállítsa a Mennyei Mintákat a földön..."

SUSAN O'MARRA

"Az Én ajtóm előtt álltok"

2014 március 7.

"Az Én ajtóm előtt álltok, hát miért gondoljátok azt, hogy az álmaitok, amelyeket elhelyeztem bennetek, nem lesznek meg? Nem veszitek észre, hogy most rajtatok keresztül vágyakozom önteni? Ahogy áthoztalak titeket a pusztán, hogy megváltoztassalak titeket és az útjaitokat, ugyanúgy hoztam át a népemet a pusztán, hogy megpróbáljam őket, és hogy meglássam, ki hisz Bennem őszintén. Már elkezdtem az átváltozásotok következő szakaszát. Az egész Népemet is átváltoztatom, egy újfajta kidolgozással. Nem fogtok olyanok maradni, amilyenek most vagytok, hanem mindannyian további átváltozáson fogtok keresztülmenni az Én Terveim felé haladva, amiket nektek készítettem.

Rázós ösvényen vezettelek titeket idáig, hogy leteszteljelek, éretté tegyelek és felkészítselek benneteket erre a szakaszra. Ezért vagytok itt ma. Meg kell engednetek, hogy továbbra is kiigazítsalak, és újra tanítsalak titeket. El kell engednetek, amiről úgy gondoljátok, hogy tudjátok, és engedjétek, hogy betöltselek egy teljesen új rálátással és meglátással, mert ez az, amire szükség van az előttetek álló években. Teljes mértékben magatokhoz kell ölelnetek az újat, és fejlődnötök kell benne, hogy a generációtok még teljesebb módon fel tudja állítani a Királyságomat a ti időtökben. Az Én népem rendeltetése, hogy felállítsa a Mennyei Mintákat a földön, és az Én Királyságom uralmával kormányozza azokat, a földi életük által, de eddig még nem tudtátok teljes mértékben megvalósítani ezt, az Egyházam érettségi szintje miatt.

Ez a ti időtökben meg fog változni, ahogy mindegyikőtöket áthozlak a mély átváltozás helyére, ebben a generációban. Most kezdődik a Királyságom bennetek történő felállításának a szakasza, és az első, amiről akarom, hogy fel legyen állítva közöttetek, az, hogy eggyé váljatok. Ezért ahhoz, hogy ez megtörténjen, mindent a felszínre fogok kényszeríteni, ami megakadályozza az Én Népemet abban, hogy ragaszkodjanak egymáshoz. Összekötöm a Népemet, a Testemet - az Én módszeremmel! Elkezdem kiönteni a Kölcsönös Egymástól Való Függés Kijelentését, hogy azzá lehessetek, amire rendeltettetek. Minden, amit egyedül próbáltok megtenni, szét fog hullani, ha Én úgy határoztam, hogy annak testületileg kell megtörténnie, ezért muszáj lesz megtanulnotok együtt felismerni az Én Akaratomat, hogy megvalósítsátok a rendeltetéseteket.

Az Én házam rendeltetése az, hogy Egy Test legyen, és Nekem olyan Népem lesz, akik együtt fognak sodródni a szellemükben, akik együtt fognak sodródni a lelkükben, és együtt fognak sodródni a járásukban is. Egy igazán figyelemreméltó átváltozást készülök előhozni a következő 6 hónap során, ami mindegyikőtöket ámulatba ejti majd. Fel fogom tárni előttetek a Gazdagság és Kövérség Helyét, ahogy mindannyian elkezdtek egymás részesei lenni Énbennem. Elkezd kibontakozni az Én Nyugalmam, és az Én Nyugalmam Pozíciója által mindannyian megszűntök a küszködéstől, a fáradozásaitoktól, és haladni fogtok. Az Én Dicsőségemet fogjátok bemutatni hatalommal, mert akadálytalanul ömlik az Én Nyugalmam Helyéről.

Nyugalmat találtok a szellemetekben, nyugalmat a lelketekben, és a testetekben is nyugalmat találtok, és miközben megtanultok Velem együtt sodródni, Én teljes körű megerősítést adok nektek! Meggyógyítalak benneteket testületi szinten, és tömegeket is meg fogok gyógyítani, ahogy ti elkezdtek valódi egységben mozdulni! Készüljetek új kihívásokra a gondolkodásotok terén és a személyes kényelmetek terén, mert Én olyan módokon fogok közöttetek munkálkodni, ami kölcsönös együttműködést fog megkövetelni, és szokatlan dolgokat fogok tenni közöttetek, azért, hogy az Én akadálytalan szeretetem áradhasson.

Az Én Nyugalmam és az Én Dicsőségem mélységesen mély áramlata fog elindulni közöttetek, és azt akarom mindegyikőtöktől, hogy miközben Én munkálkodom, kezdjétek el együtt felfedezni a Velem való bensőséges kapcsolat mélységeit. Mindegyikőtöket közelebb kötlek egymáshoz a szellemetekben, és közelebb kötlek a lelketekben, és a járásotokban is harmóniába kötlek benneteket, olyan módon, ami elő fogja segíteni az Én nagyobb cselekedeteim kitörését. Nézzétek, mert Én most valami újat alkotok közöttetek, olyan Népet hozok elő, akik valódi kapcsolatokban járnak, tisztább kijelentésben, és ezzel a Néppel úgy fogom tudni megláttatni magamat a nemzetek között, ahogyan igazán ki akarom jelenteni magamat. Engedjétek el a régi módszereket, és hadd alakítsalak titeket az újjal, és miközben ezt teszem, újra és újra átváltoztatlak benneteket!"