2014. március 12., szerda

Prófécia 2014. március 12.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. március 12.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Megnyitottam egy ajtót az előtted álló időszakra. Annak az ideje lesz ez, amikor világosabban fogod látni és érteni a szellemi valóságot -- a rabszolgaságtól és a múlt nehézségeitől való szabadság időszaka lesz, ami felüdülést fog hozni a lelkednek. Ott állsz az új kezdet küszöbén, de először határozottan a hátad mögé kell tenned a múltat, ahhoz, hogy továbbmehess. Engedj el mindent, ami visszatart, mondja az Úr. 

Filippi 3:12-14 Nem gondolom, hogy mindezt elértem volna, vagy hogy már tökéletes lennék. De azért küzdök, hogy elérjem és kezembe vehessem a kitűzött jutalmat — hiszen Krisztus éppen ebből a célból vett engem a kezébe. Testvéreim, tudom, hogy még nem értem célba, de egyet teszek: elfelejtem azt, ami már mögöttem van, és teljes erővel igyekszem előre. Azért küzdök, hogy elérjem a célt, és megkapjam a győztesnek járó mennyei jutalmat, hiszen Isten erre hívott el bennünket a Krisztus Jézusban.