2013. március 15., péntek

Prófécia 2013. március 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. március 15.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Azokhoz szólok, akik megadták magukat a nélkülözéstől való félelemnek. Ne hagyd, hogy a félelem felülírja a gondviselésemben való hitet. Vesd Belém a bizalmadat, hogy Én megáldalak és betöltöm a szükségeidet. Te Hozzám tartozol. Vajon nem ÉN VAGYOK, aki képes megtenni minden szükséges dolgot ahhoz, hogy átjuss a szűk időszakon? Igen, ÉN VAGYOK, mondja az Úr.
Zsoltárok 24:1-5 Az ÚRé a föld és ami betölti, a földkerekség és a rajta lakók. Mert ő vetette meg alapját a tengereken, ő rögzítette a folyókon. Ki mehet föl az ÚR hegyére, és ki állhat meg szent helyén? Az ártatlan kezű, a tiszta szívű, aki nem sóvárog hiábavalóság után, és nem esküszik hamisan. Áldást nyer az ilyen az ÚRtól, igazságot a szabadító Istentől.