2013. március 4., hétfő

Prófécia 2013. március 4.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. március 4.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Egy mércét állítok fel a népem között. Azért helyezem el ezt a mérőzsinórt, hogy megláthassátok, amint meglátogatlak benneteket, hogy a királyságom hatalma eljön, hogy hatással legyen a szívetekre, és azután a megnyilvánulása valóban átáramlik rajtatok. Mert ez a beteljesülés ideje, az Én hatalmam napján. És úgy lesz majd, ahogy meg van írva, mert az Én igém nem hiúsulhat meg; az írás nem változtatható meg. Időrendben jönnek a megfelelő időszakban, az Én akaratom szerint. Ezért azt mondom nektek, most van az ideje, hogy felemelkedjetek a pozíciótokba. Itt az ideje, hogy az Én papjaimmá legyetek, és a papok munkáját végezzétek. Itt az ideje, hogy úgy tiszteljetek Engem, ahogy ennek lennie kell az életetekben; adjátok Nekem a dicsőséget, adjátok nekem a tisztességet. Jöjjetek hozzám, a dicséret és hálaadás szavaival, és Én valóban találkozni fogok veletek, és kijelentem a rendeltetéseteket, mert arra készülök most, hogy bevigyelek azokba a dolgokba, amiket erre az időszakra terveztem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Szabadítsd fel magadat az olyan gondolatok, aggodalmak és gondok alól, amelyek miatt nem tudsz elszakadni attól, hogy földhöz ragadt legyél. Mert neked mindenen felül kell emelkedned, ami visszatart a Bennem való abszolút hittől, mondja az Úr. Nem tudsz egyszerre a hit világában mozogni és félni is. Fordíts figyelmet a gondolataidra, és tedd meg a szükséges kiigazításokat, hogy bemutasd a hitedet.
2 Korinthus 10: okoskodásokat rontván le és minden magasságot, mely az Isten ismerete ellen emelkedik, és foglyul ejtvén minden gondolatot, hogy engedelmeskedjék a Krisztusnak