2012. november 30., péntek

2012 november 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 november 30.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
  
Egy rendkívüli kegyelem hullámát bocsátom ki, ami végigkísér az előtted álló hetekben. Mert Én valóban felruházlak hatalommal, hogy megtedd, ami szükséges ahhoz, hogy eleget tehess a kötelezettségeidnek. Most annak van az ideje, amikor ahhoz, hogy erőd és bölcsességed legyen, Rám kell bíznod magad. Ne felejtsd el, hogy Én vagyok a te segítséged a bajban, ezért nem szabad a saját értelmedre támaszkodnod. Ezért inkább kelj fel a Szellem természetfeletti birodalmában, hogy látást kapj és szellemi támogatást, mondja az Úr.

2 Korinthus 12:9 és azt mondta nekem: Elég neked az én kegyelmem; mert az én erőm gyengeségben jut teljességre. Legörömesebb tehát inkább gyengeségeimmel dicsekszem, hogy szálljon reám a Krisztus ereje.