2012. július 26., csütörtök

2012 július 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 26.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Keljen fel a szellemed! Azt mondom neked, hogy jöjj fel ide, és szemléld a dicsőségemet, mondja az Úr. A dicsőségem most kiárad, te pedig megváltozol minden egyes találkozásunk által. A dicsőségem bemutatásra kerül, hogy átalakulást hozzon. Mélység mélységet hív elő, ahogy túláradóan áramlik a jelenlétem az életedbe. Közeleg a késői eső, hogy felgerjessze a szellemedet, és felemelkedést éljen át az egész lényed. Vajon nem mondtam meg neked, hogy úgy jövök el hozzátok, mint a késői eső -- mint a korai és késői eső együtt? Eljövök, és végigmoslak, és felruházlak erővel az előtted álló napokra. Zakariás 10:1a Kérjetek esőt az Úrtól a késői eső idején!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Szilárdítsd meg a hitet a lényed legbelső fundamentumában. Hozd összhangba a gondolataidat az Én igémmel való egyetértésre, mondja az Úr, mert megválaszolom a te hitedet azzal, hogy előhozom az Én igémet a te életedben. A királyságom áldásai és ígéretei elérhetőek mindenki számára, aki hisz. De hinned kell, és nem szabad hagynod, hogy az ellenség aláássa a hitedet a negatív és hitetlen gondolatokkal. Kelj fel, hogy mindent átvegyél, amit megadtam neked! Ésaiás 55:11 Úgy lesz az én igém, mely számból kijön, nem tér vissza hozzám üresen; hanem megcselekszi, amit akarok, és sikerre viszi, amire küldöttem.