2012. július 16., hétfő

2012 július 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 16.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Én vagyok az Úr, aki vigyáz rád. Elfelejtetted, hogy ismerlek? Ismerem a nehézségeidet. Ismerem azokat a dolgokat, amelyekkel küszködsz. Tudom, mik azok, amiken gondolkodsz, és amikre elszántad magad. Ismerem az indítékaidat és a hozzáállásodat. Mindent tudok rólad. Jobban ismerlek, mint ahogy te ismered magadat. Én folyamatosan vezetlek és vezérellek téged. Soha nem hagytalak el, és nem is fogok soha eltávozni tőled. Mindent ismerek, ami előtted van; mindazokat, amik még nem teljesedtek be. Tudom, milyen terve van veled az ellenségnek. És mivel Én mindezeket tudom, ezért képes vagyok a te érdekedben munkálkodni, és képes vagyok átvinni téged a viharokon és a kétségbeesés völgyein, és a háborúkon, amikkel szembetalálod magad. Képes vagyok elvinni téged a szabadság és győzelem helyére, ha úgy döntesz, hogy hinni fogsz Bennem, bízni fogsz Bennem, és Velem fogsz járni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy rövid kiigazítási időszakban vagy, amikor lehetőségeid adódnak majd arra, hogy olyan változtatásokat tegyél meg, amelyek még precízebben szolgálják ki a szükségeidet és az igényeidet. Maradj lenyugodva ebben az időben, és nehogy megengedd, hogy a stressz ellopja a békességedet. A bölcsesség bőven árad rád, hogy megtalálhasd minden helyzet kezelésének a leghatékonyabb módját, mondja az Úr. Hadd vezesselek!
Zsoltárok 29:11 Az Úr ad erőt népének, az Úr megáldja népét békességgel.