2012. július 19., csütörtök

2012 július 19.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 19.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ne legyenek közöttetek szakadások, Én népem! Az Én akaratom az, hogy békességben éljetek, amennyire lehetséges. A szakadás a büszkeségben gyökerezik, és Én azt szeretném, hogy ne ingereljétek egymást, és ne indítsatok harcot. Én ma arra hívlak benneteket, hogy legyetek alázatosak, és bocsássatok meg azoknak, akik megbántottak titeket, vagy szenvedést okoztak nektek. Legyen ez egy új nap és egy új időszak, az alázat és a megbocsátás napja, mondja az Úr.

Róma 12:18-21 Ha lehetséges, amennyire rajtatok áll, minden emberrel békességben éljetek. Magatokért bosszút ne álljatok szerelmeseim, hanem adjatok helyet ama haragnak; mert meg van írva: Enyém a bosszúállás, én megfizetek, ezt mondja az Úr. Azért, ha éhezik a te ellenséged, adj ennie; ha szomjúhozik, adj innia, mert ha ezt teszed, eleven szenet gyűjtesz az ő fejére. Ne győzettessél le a gonosztól, hanem a gonoszt jóval győzd le.