2012. április 9., hétfő

2012 április 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 április 9.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Meg van írva, és igaz, hogy nagyobb az, aki bennetek él, mint az, aki ennek a világnak az uralkodója. Mert Én azért jöttem, hogy bennetek éljek; hogy hatalommal ruházzalak fel; hogy arra bátorítsalak hogy mindig győztesek lesztek, ha Hozzám csatlakoztok és az Én céljaimhoz, mondja az Úr. Mert a királyság erejének bennetek kell megnyilvánulnia. A királyság örömének bennetek kell meglátszódnia. A királyság békességének rátok kell szállnia. Keljetek fel hát; keljetek fel és meneteljetek tovább teljes bizonyossággal, hogy Én veletek vagyok, és soha nem hagylak el benneteket. Át fogtok jönni a dicsőségbe és a szemmel látható rendeltetésetekbe, amelyet elkészítettem nektek, szeretteim. Áradjon át rajtatok a feltámadás ereje, és hozza el azt, amire szükség van. Újuljatok meg, gyógyuljatok meg és erősödjetek meg! Jöjjetek be az örökkévaló életbe és örömbe, mert az Én királyságom ez, mondja a Szentséges.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Az ellenség újabb gyalázkodó vádak sorozatát indította el, mert igyekszik rávenni téged, hogy a kudarctól való félelmet dédelgesd magadban, hogy leterheljen a rosszallás, és hogy a reménytelenségbe süllyedj. De az ördög hazug. Eszedbe kell hogy jusson, hogy te drága vagy Nekem. Az irántad való szeretetem valóságos és örökké tart. Maradj meg az Én szeretetemben és a valóságban, mondja az Úr. 1 János 3:20 Ha szívünk vádol is minket, Isten nagyobb a mi szívünknél, és mindent tud.