2011. augusztus 2., kedd

2011 08 01

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/8/1

Támadjatok fel ma a vallásosság, a vallásos elképzelések és azon szabályok halott hamvaiból, amelyek kudarc után kudarcot hoznak az életetekben. Támadjatok fel egy új reménységre, egy új helyre, ahol megértésetek és ismeretetek van arról, hogy Én ki vagyok. Én vagyok Isten, aki mellettetek van és veletek. Felruházlak benneteket hatalommal és győzelemre vezetlek titeket. Mellettetek vagyok, drága gyermekeim, és nektek meg kell értenetek, hogy az ellenség nem győzhet. Értsétek meg, hogy az ő fegyverei eredménytelenek ellenetek. Ezért, azt mondom, aktiváljátok a hiteteket, és merjétek elhinni, hogy minden lehetséges azoknak, akik hisznek. Merjétek elhinni, hogy mellettetek vagyok. Merjétek elhinni, hogy veletek vagyok. Merjétek elhinni, hogy felhatalmazlak benneteket, hogy győzelmes életet tudjatok élni, azt mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/8/1

Értitek? Van megkülönböztető ismeretetek? Annak a nyomásnak, amely az életetek eseményein keresztül jött, az a célja, hogy változást hozzon, amely felkészít benneteket az utazásotok következő szakaszára. Szellemben magas helyre jutottatok, ez nagyobb bölcsességet és a hústest cselekedeteitől való nagyobb szabadságot kíván. Van egy hatalmas munka, amely elvégzésre vár, de a harc ez ellen a vezetés ellen vagy ennek a figyelmen kívül hagyása egy bizonyos stagnálást okoz. Rendeljétek alá magatokat a Tőlem jövő nyomásnak, azt mondja az Úr.

Róma 6:16 Nem tudjátok, hogy akinek odaszánjátok magatokat szolgaként az engedelmességre, annak vagytok a szolgái, akinek engedelmeskedtek, vagy a bűné, amely halálra visz, vagy az engedelmességé, amely a megigazulásra vezet?